  • 11. Data: 2023-08-16 23:33:42
    Temat: Re: AI w służbie narodu
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.08.2023 o 23:02, Shrek pisze:

    > poważnie to gpt napisał - "sztuczna inteligencja" (tak naprawdę to
    > generator kolejnych najlepiej pasujących słów) jest inteligentniejsza od
    > ciebie;)

    wierszem też napierdala :D

    W krainie przyszłości, gdzie snuje się czas,
    Tam samochody elektryczne błyszczą na asfalcie blask.
    Cichy szum ich silników wśród ulic wędruje,
    Ogniwa mocą płyną, światło w ciemności buduje.

    Nie dym, nie hałas, lecz czysta energia,
    Samochody elektryczne to przyszłości harmonia.
    Zamiast spalin to elektrony tańczą w sercach maszyn,
    Dzieląc się energią, by drogę im podnieść w górę wspin.

    Baterie, jak skrywane klejnoty, w łonie swoim trzymają moc,
    Podążając wciąż do przodu, nie znając granic i początków tlocz.
    Zielonej przyszłości rycerze, w blasku diod świecący,
    Załamują światło na lśniącej nawierzchni, w miasto wkroczyli dzielnie.

    Ładując w ciszy na stacjach, jak rycerze w swej siedzibie,
    Samochody elektryczne nabierają nowej, czystej siły.
    Nie benzyną, nie olejem, lecz prądem się zasilają,
    Wspierając ziemię matkę, w trosce o jej los dbają.

    Czy wiesz, jak pięknie to brzmi, jak marzenie się spełnia?
    Samochody elektryczne to ekologiczna melodia.
    Wyspę zanieczyszczeń zamieniają w kraj czystości,
    Wśród elektronów i nadziei niosą świetlistą przyszłość w dłoni.

    Więc wsiądźmy do elektrycznych pojazdów i ruszmy w dal,
    Na tej drodze nowej wraz z technologią mknąć w przód galop.
    By zielenią nas otoczyć, zmieniajmy świat krok po kroku,
    Samochody elektryczne - rewolucja, którą wspólnie budujemy z okiem w
    gwiazdach blasku.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 12. Data: 2023-08-16 23:35:12
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > By zielenią nas otoczyć, zmieniajmy świat krok po kroku,
    > Samochody elektryczne - rewolucja, którą wspólnie budujemy z okiem w

    O spalinkach cieplej :D
    W rytmie spalinowego tańca, bolidy mkną przez świat,
    Pod maskami tajemniczymi ukrywa się moc i krzątanek strzaskany szmat.
    Dźwięk silnika, jak melodyjny akord, w uszach gra,
    Samochody spalinowe wprawiają nas w fascynujący trans.

    Gorzka wonia benzyny w powietrzu się wije,
    Silniki tętnią życiem, w ich wnętrzu skrywa się magia mocy wieje.
    Szybkość w oczach błyszczy, na asfalcie zostawiają ślady,
    Samochody spalinowe - to pasja, co serca wzbudza rwące.

    W krzykach wydechów i gazach przyspieszenia moc,
    Serce przyspiesza w rytm ich bitwy, jak w uczucia pierwszy krok.
    Nie tylko środkiem transportu są, lecz obietnicą przygód,
    Samochody spalinowe - to ekscytacja, co w duszy budzi żar.

    Chociaż czasem kontrowersje wokół nich się toczą,
    Piękno ich konstrukcji i siła wciąż nas zachwycają.
    Od klasycznych po sportowe, różnorodność ich olśniewa,
    Samochody spalinowe - to dzieła sztuki, co w ruchu lśnią jak gwiazda.

    Więc niech dźwięk ich silników w dal odchodzi i znika,
    Ale wspomnienia o nich w sercach pozostaną jako melodia.
    Samochody spalinowe - odcisk w historii, co nigdy nie przeminie,
    Bo ich piękno i moc zostaną w naszych wspomnieniach zawsze żywe.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>