  • 1. Data: 2023-08-04 11:28:05
    Temat: Wyjas?niam ELEKTRO-ŚCIEMĘ ostatni RAZ !
    Od: _Master_ <...@...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=d8tULrLRH34

  • 2. Data: 2023-08-04 14:30:03
    Temat: Re: Wyjas?niam ELEKTRO-ŚCIEMĘ ostatni RAZ !
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 04.08.2023 o 11:28, _Master_ pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=d8tULrLRH34

    Brednie.

  • 3. Data: 2023-08-04 19:21:06
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 14:30, io pisze:

    > Brednie.

    Sprecyzuj się

  • 4. Data: 2023-08-04 21:52:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 4 Aug 2023 19:21:06 +0200, _Master_

    > Sprecyzuj się

    Mało ci precyzji w poprzednich wątkach, konfederacki łgarzu?
    To może się cofnij do tych wątków gdzie zignorowałeś niewygodne
    argumenty, zaczynając od tego jak twoja ukochana konfedera na
    potrzeby wyborów ukrywa swoje prawdziwe "ja", wypiera się swoich
    przekonań, ucieka od odpowiedzi tak odnośnie swojej przeszłości
    jak i przyszłości, żeby tylko się do koryta dobrać.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2023-08-05 05:20:27
    Od: Robek <r...@w...pl>

    W dniu 2023-08-04 21:52, Myjk pisze:
> [...]
    > przekonań, ucieka od odpowiedzi tak odnośnie swojej przeszłości
    > jak i przyszłości, żeby tylko się do koryta dobrać.

    Po co dyskutujesz z tym spamerem?

  • 6. Data: 2023-08-05 07:38:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 05 Aug 2023 05:20:27 +0200, Robek

    > Po co dyskutujesz z tym spamerem?

    Ponieważ to jest spamer niebezpieczny dla otoczenia,
    takim trzeba pokazywać jak łgają i tępić, bo się można
    potem obudzić z ręką w nocniku, jak kiedyś Niemcy
    z hitlerem albo wyspiarze z brexitem. Już teraz widać
    jak ignorowanie tych oszołomów, dzięki czemu mogli
    robić ludziom wodę z mózgów, im podbiło sondaże.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2023-08-05 18:22:07
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-05 o 07:38, Myjk pisze:
    > Ponieważ to jest spamer niebezpieczny dla otoczenia,
    > takim trzeba pokazywać jak łgają i tępić,

    Brawo Ty

    Tak się zaczyna FASZYZM ;-)

    Równie dobrze możesz ZAKAZAĆ partii lewicowych bo doprowadziły one do
    śmierci miliony ludzi

    Jesteś FASZYSTĄ

  • 8. Data: 2023-08-05 18:28:05
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-05 o 07:38, Myjk pisze:
    > robić ludziom wodę z mózgów, im podbiło sondaże.

    Wzrosty Konfederacji są w dużej mierze spowodowane POPiSowym wypaleniem.

    Nijakością i reaktywnością spasionych kotów od 30 lat na tych samych
    stołkach. Im zależy na TRWANIU i ciągłej tej samej nawalance która
    gwarantuje głosy.

    Tak wiem... Teraz napiszesz że konfie marzą się stołki bo ja użyłem tego
    słowa.

    Jesteś ŻAŁOSNY w swoim wyciu

  • 9. Data: 2023-08-06 09:18:38
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 05.08.2023 o 07:38, Myjk pisze:
> [...]
    > jak ignorowanie tych oszołomów, dzięki czemu mogli
    > robić ludziom wodę z mózgów, im podbiło sondaże.

    Ale z tym z yt?

  • 10. Data: 2023-08-07 10:04:26
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 5 Aug 2023 18:28:05 +0200, _Master_

    > Wzrosty Konfederacji są w dużej mierze spowodowane POPiSowym wypaleniem.

    Wzrosty konfedery to wynik jeszcze większego populistycznego
    pierdzenia niż pisu i budowania narracji na narodowości,
    wolności oraz złej uni.

    > Nijakością i reaktywnością spasionych kotów od 30 lat na tych samych
    > stołkach. Im zależy na TRWANIU i ciągłej tej samej nawalance która
    > gwarantuje głosy.

    Za to konfederze zależy na tym, aby zabrać wolność kobietom,
    dalej upokorzyć ludzi odmiennej orientacji a najlepiej ich
    wyleczyć (wytępić), to samo z innymi rasami (ze złymi żydami
    na czele).

    > Tak wiem... Teraz napiszesz że konfie marzą się stołki bo ja użyłem tego
    > słowa.

    Oczywiście że im się marzą, jak większości polityków, naiwniaku.
    Z tym że konfedera to zagrożęnie dla wolności i swobód wszelakich.
    Wyprowadzili z unii (choć teraz się tchórze tego wyrzekają) i wpędzili
    by nas pod obcas ruskich aby dalej im pompować kasę za gaz, paliwa i
    wungiel, by mogli dalej nas truć i jeszcze na tym zarabiać.

    > Jesteś ŻAŁOSNY w swoim wyciu

    Projekcjuj dalej, dobrze ci idzie ruski konfederacki oszołomie.

    --
    Pozdor
    Myjk