  • 1. Data: 2023-08-04 16:35:16
    Temat: Wypowiada się amerykańskie NTB we współpracy z producentami.
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    https://kopalniawiedzy.pl/samochod-elektryczny-samoc
    hod-spalinowy-pozar,
    36526

    Wychodzi im że elektryki palą się jakieś 70x rzadziej niż spalinówki. Ale
    za to hybrydy 2x częściej i racja, mają dwa powody by się zapalić :)

    --
    Jacek

  • 2. Data: 2023-08-04 18:36:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 4 Aug 2023 14:35:16 -0000 (UTC), Jacek wrote:

> [...]
    >
    > Wychodzi im że elektryki palą się jakieś 70x rzadziej niż spalinówki. Ale
    > za to hybrydy 2x częściej i racja, mają dwa powody by się zapalić :)

    Ciekawe. Moze i dobre tlumaczenie.

    Bo tak zupelnie niestatystycznie
    https://e.autokult.pl/pozar-tesli-policjanci-mysleli
    -ze-to-znowu-wina-baterii,6892333158885984a

    Przeciwnik elektryków, zwolennik hałasu i spalin,
    czy taka zwyczajna ludzka, zawisć ? :-)

    J.

  • 3. Data: 2023-08-06 19:51:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.08.2023 o 16:35, Jacek pisze:
    > https://kopalniawiedzy.pl/samochod-elektryczny-samoc
    hod-spalinowy-pozar,
    > 36526
    >
    > Wychodzi im że elektryki palą się jakieś 70x rzadziej niż spalinówki.

    Dziwne - jeszcze niedawno wychodziło że o 1/4 rzadziej:p Kto da więcej?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2023-08-06 20:03:48
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-06 o 19:51, Shrek pisze:
    > Dziwne - jeszcze niedawno wychodziło że o 1/4 rzadziej:p Kto da więcej?

    https://e.autokult.pl/pozary-aut-elektrycznych-w-pol
    sce-mamy-liczby,6861831576562240a

    w 2022 roku w Polsce:

    liczba aut elektrycznych 29 780 pożarów 10 Współczynnik na 100
    samochodów 0,03

    liczba aut spalinowych ok. 20mln pożarów 8333 Współczynnik na 100
    samochodów 0,04

  • 5. Data: 2023-08-06 20:27:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.08.2023 o 20:03, _Master_ pisze:

> [...]
    > samochodów 0,03
    >
    > liczba aut spalinowych ok. 20mln pożarów 8333 Współczynnik na 100

    Właśnie o tym pisałem, i od tego wychodziły prądki. A potem się okazuje
    że jednak nie o 1/4 a 70 razy rzadziej. Jeszcze trochę i okaże się, że
    randomowe elektryki gaszą pożary;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2023-08-07 09:19:06
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Sun, 6 Aug 2023 19:51:49 +0200, użytkownik Shrek napisał:

    hod-spalinowy-
    pozar,

    > Dziwne - jeszcze niedawno wychodziło że o 1/4 rzadziej:p Kto da więcej?

    Shrek jak zwykle udaje Greka. Jakbyś myślał konstruktywnie a nie był
    klasycznym hejterem, to by ci dało do myślenia że w szwedzkiej statystyce
    ujęto elektryki razem z hybrydami. No, ale to trzeba myśleć...

    --
    Jacek

  • 7. Data: 2023-08-07 09:36:21
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 6.08.2023 o 19:51, Shrek pisze:
    hod-spalinowy-pozar,

    > Dziwne - jeszcze niedawno wychodziło że o 1/4 rzadziej:p Kto da więcej?
    Myślę że tu chodzi o to że tam jest więcej podpaleń a tego nie ma w
    statystykach (przyczyna pożaru) a że łatwiej podpalić spalinke bo po
    prostu jest ich więcej to taka zakłamana statystyka wychodzi.

    --
    Janusz

  • 8. Data: 2023-08-07 09:37:34
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 7.08.2023 o 09:19, Jacek pisze:

> [...]
    > klasycznym hejterem, to by ci dało do myślenia że w szwedzkiej statystyce
    > ujęto elektryki razem z hybrydami. No, ale to trzeba myśleć...

    Ty trolu też zacznij myśleć, tam jest więcej podpaleń, wyżej o tym piszę.

    --
    Janusz

  • 9. Data: 2023-08-07 16:57:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.08.2023 o 09:19, Jacek pisze:

    > Shrek jak zwykle udaje Greka. Jakbyś myślał konstruktywnie a nie był
    > klasycznym hejterem, to by ci dało do myślenia że w szwedzkiej statystyce
    > ujęto elektryki razem z hybrydami. No, ale to trzeba myśleć...

    A czemu hybrydy mają palić się o rząd wiekości rzadziej niż spalinki
    albo elektryki?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2023-08-07 18:15:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Aug 2023 16:57:41 +0200, Shrek wrote:

    > A czemu hybrydy mają palić się o rząd wiekości rzadziej niż spalinki
    > albo elektryki?

    O rzad moze nie, ale mają cześć spalinową, mają elektryczną, to
    ryzyko rośnie :-)

    A w dodatku chyba mocniej upchane pod maską ...

    J.