  • 1. Data: 2023-08-18 13:45:33
    Temat: Redukcja punktów karnych
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Właśnie czytam artykuł że od Września będzie możliwa redukcja punktów na
    kursach, wszystko fajnie, dwa razy w roku po 6pkt i tak si>= zastanawiam
    co się dzieje z 'klientami' co maja po 50 i więcej, teraz ostatnio taki
    nastukał 241 :)
    Wiem że sądy im zabierają prawo na kilka lat, ale co potem? punkty same
    sie kasują mu czy nie? czy czeka go seria kursów?
    Tak pytam tylko z ciekawości, sam mam czyste konto :)

    --
    Janusz