  • 1. Data: 2023-08-11 15:23:12
    Temat: Bosak & Mentzen odc. 24 - Gigantyczna ilość danych w rękach skarbówki!
    Od: _Master_ <...@...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=tNC4M6d3xnA

  • 2. Data: 2023-08-11 15:48:07
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 11.08.2023 o 15:23, _Master_ pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=tNC4M6d3xnA

    Naładowałem Twizy i mogę jechać.

  • 3. Data: 2023-08-11 21:20:34
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    W dniu 11.08.2023 o 15:48, io pisze:

    > Naładowałem Twizy i mogę jechać.

    Rzeczywiście, nie powinno padać więc... szerokości! Albo raczej -
    pojemności! ;>

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 4. Data: 2023-08-11 22:17:35
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 11.08.2023 o 21:20, Dykus pisze:

    > Rzeczywiście, nie powinno padać więc... szerokości! Albo raczej -
    > pojemności! ;>

    Jeździłem sobie dzisiaj po okolicy i zasięgi sprawdzałem. Ale ... LoRa.
    Cyfrowa łączność między stacjami na 4cm antence.

  • 5. Data: 2023-08-11 22:19:10
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.08.2023 o 22:17, io pisze:

    > Jeździłem sobie dzisiaj po okolicy i zasięgi sprawdzałem. Ale ... LoRa.
    > Cyfrowa łączność między stacjami na 4cm antence.
    Ale po/do czego co Ci ta łączność?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 6. Data: 2023-08-11 23:09:20
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    > Ale po/do czego co Ci ta łączność?

    No jak do czego - do monitorowania akumulatora. :)

    PS jeszcze LTE-M jak potrzebujesz na całą Polskę (i świat), albo NB-IoT
    jak gdzieś w Polsce w garażu będzie stało. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 7. Data: 2023-08-12 14:45:48
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 11.08.2023 o 23:09, Dykus pisze:

    > No jak do czego - do monitorowania akumulatora. :)

    Jest bardzo dobrym pytaniem "do czego" w sensie jakie dokładnie dane
    można chcieć przesyłać. Bo sens jest w takiej czy innej użyteczności.
    Pomiar napięcia akumulatora może być użyteczny. Ciągle szukam innych
    użyteczności. Tylko te użyteczności musiały by przebić to co oferuje
    komercja tak jak CB swego czasu przebijało.

    > PS jeszcze LTE-M jak potrzebujesz na całą Polskę (i świat), albo NB-IoT
    > jak gdzieś w Polsce w garażu będzie stało. ;)

    Ostatni urlop był bez internetu komórkowego. Prędzej tam odebrałbym
    Mestastic'owe paczki niż jakiejkolwiek sieci komórkowej.

  • 8. Data: 2023-08-12 16:46:15
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.08.2023 o 14:45, io pisze:

    > Jest bardzo dobrym pytaniem "do czego" w sensie jakie dokładnie dane
    > można chcieć przesyłać. Bo sens jest w takiej czy innej użyteczności.
    > Pomiar napięcia akumulatora może być użyteczny.

    Już Ci kiedyś pisałem, że pomiar w tym przypadku jest największą bzdurą
    jaką można wymyślić. Nic nie daje ten pomiar a na dodatek jeszcze
    bardziej drenujesz ten akumulator.

    > Ciągle szukam innych
    > użyteczności. Tylko te użyteczności musiały by przebić to co oferuje
    > komercja tak jak CB swego czasu przebijało.

    Generalnie obecna łączność wyparła całkowicie to co chcesz odpalić. CB
    radio zostało zastąpione GSM i tylko niedobitki używają tego reliktu
    przeszłości.

    > Ostatni urlop był bez internetu komórkowego. Prędzej tam odebrałbym
    > Mestastic'owe paczki niż jakiejkolwiek sieci komórkowej.

    Kup sobie telefon satelitarny i przestań rozpaczać :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 9. Data: 2023-08-12 18:46:21
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Już Ci kiedyś pisałem, że pomiar w tym przypadku jest największą bzdurą
    > jaką można wymyślić. Nic nie daje ten pomiar a na dodatek jeszcze
    > bardziej drenujesz ten akumulator.

    No i dalej pieprzysz bez sensu.

  • 10. Data: 2023-08-12 20:00:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 12 Aug 2023 18:46:21 +0200, io wrote:

    > No i dalej pieprzysz bez sensu.

    Niespecjalnie.
    Sam ci to przeciez kiedys pisałem - jak ci sie akumulatory
    rozładowują, to trzeba zadbac o ładowanie, a nie o monitoring :-)
    Ładowarkę na stałe podłaczyc, grafik korzystania zrobic i jedzic na
    zmiane, "prostownikiem" co tydzien doładować do pelna.

    A monitoring jak źle zrobisz, to ci je rozładuje jeszcze szybciej :-)

    J.