  • 81. Data: 2017-08-16 23:07:00
    Temat: Re: AMD na topie w rankingu?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/16/2017 10:43 PM, slawek wrote:
    > Seba, ty masz jakiś problem stopu.
    > Ja piszę z czym się spotkałem. Jak wychodziło w testach. Ale przecież
    > nie musisz mi wierzyć.

    No wlasnie nie tyle nie musze co nawet nie chce. Bo reszta świata pisze
    w czym im wygodniej. Aplikacje gdzie te procenty sa krytyczne piszą w
    Fortranie, C, C++, OpenCL i innych. Myslisz ze powinni przyjśc tu na
    grupe i posluchac jakiegoś przypadkowego misiaczka i jego testów? Może
    to jednak ten przypadek gdzie świat się myli a misio ma rację?

    > I chyba umiesz czytać: C może niekiedy być szybsze niż Fortran. A czasem
    > Fortran jest szybszy niż C.

    To już tylko czasem? To gdzie ta killer zaleta? Bo i java moze być
    czasem szybsza od obu.

    > A jak umiesz programować, to sam sprawdź.

    Ależ ja sprawdzałem. Wszystko zależy od umiejętności programisty i
    kompilatora. Kiedyś pamiętam jak jakiś misio na grupie udowadniał mi jak
    to kompilator generuje głupi kod. Przypadkiem miał ustawione -O0 po czym
    przeszedl do machania rekami że to bez znaczenia.

    Innymi slowy nie dam wiary przypadkowemu anonimowi z internetu z ADHD, a
    już na pewno nie jestem na tyle głupi aby wyciągać wnioski ogólne na
    temat szybkości czegokolwiek.

    > I misiu: napisz ile tobie zajmie ręcznie napisanie w Asemblerze o zera
    > programu, który w C ma 30 tysięcy linijek? Pewnie dwa-trzy tygodnie,
    > prawda?

    Nie. Nie pisuje w asm z dwóch powodów: to jest niewydajne oraz
    prawdziwych procesorów już nie ma, zostały tylko gówniane.

    I skąd tu się przyplątał asm?

  • 82. Data: 2017-08-16 23:11:39
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Wed, 16 Aug 2017 22:58:29 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > *ALGORYTMIKI*. To nieuczciwe kazać mi zmieniać statyczne allokatory
    na
    > dynamiczne, statyczny polimorfizm na funckjie wirtualne i na
    podstawie
    > tego udowanidać tezę o wyzszości czegoś nad czymś. C++ nie polega na

    A czy ja jestem uczciwy? lol

    W każdym razie, jeżeli C++ używasz tylko jako C, to o jakim C++ mowa?

  • 83. Data: 2017-08-16 23:13:19
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Wed, 16 Aug 2017 23:00:23 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > No i nie ma

    A w Fortranie jest.

  • 84. Data: 2017-08-16 23:14:01
    Od: slawek <f...@f...com>

    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Fortrana mojego dziadka.

    Fortranu.

  • 85. Data: 2017-08-16 23:23:53
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/16/2017 11:11 PM, slawek wrote:
    > W każdym razie, jeżeli C++ używasz tylko jako C, to o jakim C++ mowa?

    A kto powiedział że uzywam C++ jak C?

    Po pierwsze to Ty napisałes że zmiana na C++ powoduje spadek wydajności
    o 20% co jest brednią. Do udowodnienia od ręki.

    Po drugie C++ to również szablony, silne typowanie albo twoje, suprise,
    operatory. Ani jedno z wymienionych nie powoduje spowolnień. Nie ma
    nakazu uzywania funkcji wirtualnych, a już na pewno nie do obliczeń.

    Innymi slowy twoja teza jest po prostu do dupy.

  • 86. Data: 2017-08-16 23:25:47
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/16/2017 11:13 PM, slawek wrote:
    > A w Fortranie jest.

    Ale jest w C++. Chyba że masz powody religijno-urojeniowe aby unikać
    dwóch plusów obok siebie. Lub jesteś biednym programistą embedded
    którego producent procesora uraczył kompilatorem napisanym przez
    jakiegoś slawka.

  • 87. Data: 2017-08-16 23:39:01
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Wed, 16 Aug 2017 23:07:00 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie pisuje w asm z dwóch powodów:
    > to jest niewydajne

    Czyli miałem rację?

    Miałem.

  • 88. Data: 2017-08-16 23:41:35
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Wednesday, August 16, 2017 at 11:11:43 PM UTC+2, slawek wrote:
    > na
    > podstawie
    >

    > A czy ja jestem uczciwy? lol
    >
    > W każdym razie, jeżeli C++ używasz tylko jako C, to o jakim C++ mowa?

    To jest trochę uzasadnione. Mierzę czas wykonania kodu w C++, ale ten
    C++, jakby ręcznie rozwinąć szablony i przemędlić ręcznie nazwy, byłby
    prawie kompilowany przez kompilator C. Trochę głupio w ogóle porównywać
    taki C++ do C, bo to jedno i to samo. Porównać trzeba C++ z wyjątkami do C
    z long jumpem, albo C++ z wirtualami do C z sieczką ifów. Ktoś powie, że
    jak szablony to już C++, no i ma rację, ale to jest to samo zadanie
    do optymalizacji, co kod C wygenerowany innym narzędziem. Więc po co to w
    ogóle porównywać?

    Pozdrawiam

  • 89. Data: 2017-08-16 23:42:14
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/16/2017 11:39 PM, slawek wrote:
    > Czyli miałem rację?

    Gorzej. Nikt niczego innego nie mówił.

  • 90. Data: 2017-08-16 23:43:24
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Wed, 16 Aug 2017 23:25:47 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale jest w C++.

    Że co? Że w C++ jest operator potęgowania?

    Nie ma.

    Można próbować przedefiniować jakiś operator aby robił potęgowanie.

    Tyle że C++ nie pozwala na redefinicję operatorów dla typów
    standardowych. Czyli np. double.

    I co ty na to "miszczu od C++"?