  • 91. Data: 2017-08-16 23:54:32
    Temat: Re: AMD na topie w rankingu?
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Wed, 16 Aug 2017 14:41:35 -0700 (PDT), "M.M." <m...@g...com>
    wrote:
    > Porównać trzeba C++ z wyjątkami do C
    > z long jumpem

    Gorzej. W C prawdopodobnie nie będzie long jump, bo zupełnie normalne
    będzie że program nie będzie w ogóle obsługiwał "wyjątków". No i co z
    tego: jak się nie wysypie to wynik będzie.

    A w C++ to jednak ma być wszystko jak trzeba. Aż wstyd odwalać fuchę
    i na złość nie używać wyjątków.

  • 92. Data: 2017-08-17 00:00:39
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/16/2017 11:43 PM, slawek wrote:
    > Że co? Że w C++ jest operator potęgowania?
    > Nie ma.

    Przeciez mozesz sobie napisać co chcesz w ramach jezyka. Więc nie ma
    problemu.

    > Można próbować przedefiniować jakiś operator aby robił potęgowanie.

    No i w czym problem? I na co to komu?

    > Tyle że C++ nie pozwala na redefinicję operatorów dla typów
    > standardowych. Czyli np. double.

    A po co tam przerabiać, dorabiać? Przeciez jest standardowa funkcja do tego.

    > I co ty na to "miszczu od C++"?

    Ano odpowiem bardzo prosto: pisanie z uzyciem operatorów jest mniej
    czytelne niż z uzyciem funkcji. Dlatego nikomu nie brakuje, a jak ktos
    musi to sobie napisze. Widzisz, twoje operatory ktore mają tak strasznie
    powodować wyższośc Fortrana nad światem sa gówno warte. Do tego stopnia
    że w C++ sa coding standardy zabraniające defninicji operatorów. I
    prawde mówić nie dziwie im się.

    Zastanawia mnie Twoje usilne kombinowanie nad wyzszością jakiegoś
    znaczka nad pow(x,y). Przeciez to to samo i działa tak samo za wyjątkiem
    pierdolek składniowych.

    Jak już musisz to sobie przeladuj operator ^ ze wszelkimi konsekwencjami
    kolejności.

    Jesli to wszystkow czym Fortran jest lepszy to może jednak daj sobie z
    nim spokój.

    Spodziewałem się jednak czegoś więcej niż pierdoła skladniowa. Jak
    zwykle z nadętej dyskusji wychodzi cichy pierd.

  • 93. Data: 2017-08-17 00:01:49
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/16/2017 11:54 PM, slawek wrote:
    > A w C++ to jednak ma być wszystko jak trzeba. Aż wstyd odwalać fuchę i
    > na złość nie używać wyjątków.

    Znowu religia?

  • 94. Data: 2017-08-17 00:04:34
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Thu, 17 Aug 2017 00:01:49 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Znowu religia?

    Z seminarium wyrzucili?

  • 95. Data: 2017-08-17 00:12:06
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Thu, 17 Aug 2017 00:00:39 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Ano odpowiem bardzo prosto:
    > pisanie z uzyciem operatorów jest mniej
    > czytelne niż z uzyciem funkcji.

    Chyba za dużo Lispu.

    Znaczy się, u ciebie to najprościej jest napisać

    Obejmuj(Dodaj(Pomnóż (a,a),Potęga(a,pi)),x)

    bo napisanie a**2 + a**pi - x jest nieczytelne... ;)

  • 96. Data: 2017-08-17 00:20:28
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/17/2017 12:12 AM, slawek wrote:
    > Chyba za dużo Lispu.
    > Znaczy się, u ciebie to najprościej jest napisać
    > Obejmuj(Dodaj(Pomnóż (a,a),Potęga(a,pi)),x)
    > bo napisanie a**2 + a**pi - x jest nieczytelne... ;)

    Z punktu widzenia czytelności kodu z powodu skrótowców mozesz sobie
    porównać Perla z Javą. Oba to skrajne przypadki popularnych języków.
    Efektem czego Perl to język Write Only.

    I tak, posiadanie funkcji o nazwach zamiast operatorów umożliwia
    automatyczny refaktoring w stopniu wiekszym niż bazujący na operatorach.
    Czasem utrudnia lambdy.

    Oczywiście możesz się upierać że te dwa powyżesz nic nie znacza bo
    wazniejsza jest zwięzłość zapisu. No cóż w czymś Fortran faktycznie jest
    najwyraźniej lepszy. Szkoda że w tak nieistotnej rzeczy. Czyli rozumiem
    że nie masz żadnych sensownych powodów dla których warto dzisiaj używać
    Fortrana poza operatorem potegowania?

  • 97. Data: 2017-08-17 01:09:27
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Thu, 17 Aug 2017 00:20:28 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > No cóż w czymś Fortran faktycznie jest
    > najwyraźniej lepszy.

    A widzisz. Nawet ty zrozumiałeś.