  • Data: 2017-03-28 05:16:28
    Temat: ASUS P9X79 [cross]
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    Stareńka płyta, ale dobrze chodziła i reszta gratów na niej tez się
    dobrze sprawowała. Padła chyba śmiertelnie dziś. Zanim zadam moje główne
    pytanie może spytam o co innego.

    Komp stał nietykany, ale włączony przez tydzień. Dzisiaj przyszedłem i
    oba monitory były czarne, "saving energy mode". Po restarcie pokazał się
    błąd, że należy płycie wrzucić P9X79.ROM co tez zrobiłem, za pomocą
    asusowego biosflashback. Z zachowania płyty i usb driveu wyglądało, że
    nadpisał firmware, ale przy kolejnej probie bootu znowu czarne ekrany.
    Rozmowa z pomocą techniczną asusa została skonkludowana tym, że płyta
    jest trafiona. a może nie? może ktoś ma doświadczenie, albo jakąś
    wskazówkę, jak można zreanimować tak zbrickowaną płytę?

    Moje główne pytanie.
    jeśli nie da się tej płyty zmartwychwstać, to jaka płytę z gniazdem
    warto 2011 kupić? Nie chcę wymieniać procesora ani pamięci. Asus
    oferował wtedy w tej linii płyty PRO, LE, WS, DELUXE. Czy system W10x64
    wstanie na innej płycie?

    Z góry dzięki za odpowiedź. <rs>