  • 11. Data: 2018-08-23 07:53:21
    Temat: Re: AT91SAM7/9 i Linux
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    On 22.08.2018 22:02, Jakub Rakus wrote:

    > PS: Czasem lepiej sprawdzić najpierw dostępność narzędzi niż kupować co
    > wydaje się tanie ;)

    Kupiłem raczej jako "wypełnienie paczki". Nie tylko były tanie, to chyba
    nawet sklep je wyprzedawał po mocno obniżonej cenie, czyszcząc magazyny.
    Dołożyłem je więc do zamówienia z czystej ciekawości. ;) To były jeszcze
    czasy, kiedy na dobrą sprawę wszystko robiłem jeszcze na AVR-ach, powoli
    rozglądając się za jakąś 32bitową alternatywą. Ostatecznie trafiło na
    PIC32, od jakiegoś czas eksperymentuję z STM32. Nie wykluczam jednak, że
    do czegoś wykorzystam te ARM-y od Atmela. Jeśli już, to w jakimś małym,
    hobbystycznym projekcie - stąd właśnie pytanie o narzędzia.