  • 1. Data: 2010-01-10 21:16:35
    Temat: ATmega z zintegrowanym torem radiowym ZigBee
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Robi się ciekawie:
    http://hackaday.com/2010/01/10/ces-update-atmega128r
    fa1/

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 2. Data: 2010-01-13 17:47:51
    Temat: Re: ATmega z zintegrowanym torem radiowym ZigBee
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    W dniu 10.01.2010 22:16, Adam Dybkowski pisze:
    > Robi się ciekawie:
    > http://hackaday.com/2010/01/10/ces-update-atmega128r
    fa1/

    Robilo by sie, gdyby ich pomysly byly dostepne w handlu - niestety
    praktycznie wszystkie nowe procesory Atmela istnieja tylko wirtualnie.

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.

  • 3. Data: 2010-01-13 23:17:52
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-01-13 18:47, T.M.F. pisze:

    fa1/

    > Robilo by sie, gdyby ich pomysly byly dostepne w handlu - niestety
    > praktycznie wszystkie nowe procesory Atmela istnieja tylko wirtualnie.

    Oczywiście zawsze jest opóźnienie, ale chociaż wiadomo na co warto
    czekać. Poza tym istnieją też sample - w firmie robiliśmy projekt m.in.
    z AT91SAM7S256 jadąc na początku na próbkach (chyba z JM). Dopiero po
    kilku miesiącach procki były dostępne normalnie w handlu (i przy okazji
    okazało się, że jednak mają bootloader ROMowy - próbki nie miały i
    trzeba było programować przez JTAG).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 4. Data: 2010-01-18 09:46:59
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    On 13 Sty, 23:17, Adam Dybkowski <a...@4...pl> wrote:

> [...]
    > Adam Dybkowski
    >                http://dybkowski.net/
    >
    > Uwaga: przed wysłaniem do mnie maila usuń cyfry z adresu.

    Przepraszam Panie Adamie za taki mały offtop, ale wszedłem na pańską
    stronkę (dybkowski.net) i znalazłem tam ciekawy programator ISP, czy
    ma Pan w swoich zasobach jakieś linki czy też materiały w naszym
    ojczystym języku, które by dotyczyły podobnych programatorów dla
    procesorów z serii Atmega, pytam bo jestem totalnym laikiem, dopiero
    co rozpocząłem przygodę z programowaniem AVR'ów, wstyd się przyznać
    ale prawdopodobnie uszkodziłem swojego AVR Dragon'a.
    Z góry dzięki