  • 1. Data: 2010-01-10 17:31:33
    Temat: [REQ] gniazdo zasilania - koniczynka
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    sory, że znów piszę, ale czy możecie mnie odesłać do kogoś kto sprzedaje
    gniazda zasilające do obudowy - do kabla koniczynki? kabel jak w tej aukcji
    http://allegro.pl/item873115251_o5_nowy_przewod_zasi
    lania_plaski_euro_radiowy.html

  • 2. Data: 2010-01-10 18:46:12
    Temat: Re: [REQ] gniazdo zasilania - koniczynka
    Od: "Filip J" <f...@o...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:hid32d$e9a$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > sory, że znów piszę, ale czy możecie mnie odesłać do kogoś kto sprzedaje
    > gniazda zasilające do obudowy - do kabla koniczynki? kabel jak w tej
> [...]
    FJ

  • 3. Data: 2010-01-10 18:52:23
    Od: "Filip J" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Filip J" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    > wiadomości news:hid32d$e9a$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    lania_plaski_euro_radiowy.html
    np: http://www.tme.eu/html/PL/gniazda-zasilajace-kr/ramk
    a_3278_PL_pelny.html
    Pozdrawiam
    FJ

  • 4. Data: 2010-01-10 21:04:10
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    > sory, że znów piszę, ale czy możecie mnie odesłać do kogoś kto sprzedaje
    > gniazda zasilające do obudowy - do kabla koniczynki? kabel jak w tej
> [...]

    Tylko że to nie koniczynka tylko ósemka.
    Koniczynka jest stosowana np. w zasilaczach notebooków i wygląda tak:
    http://it-network.com.pl/images/GNZ_01_1.jpg

    Widzisz ten wtyk żeński 3-pinowy? On jest kluczowy dla nazwania koniczynką.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/