  • 1. Data: 2010-01-10 15:11:50
    Temat: Anritsu MT8801 problem
    Od: "TERRANova" <t...@j...eu>

    W moim testerze cos chyba padlo bo nie widze zeby to byl efekt zlych
    ustawien. Przy korzystaniu z gniazda MAIN pozim sygnalu z generatora jest
    mniejszy o jakies 40dB. Pomiar nadajnika tez nie funkcjonuje. Na gniezdzie
    nie ma obciazenia 50ohm, nie dziala pomiar mocy ani analizator widna z tego
    wejscia. Znaczy dzialaja ale tez z poziomem jakby co najmniej 40dB
    mniejszym. Czy ktos uzywa takiego przyrzadu i wie co moglo pasc? Czy jest w
    polsce jakis serwis co sie podejmie ewentualnej naprawy??

  • 2. Data: 2010-01-10 20:39:49
    Temat: Re: Anritsu MT8801 problem
    Od: "TERRANova" <t...@j...eu>

    Użytkownik "TERRANova" <t...@j...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    >mniejszym. Czy ktos uzywa takiego przyrzadu i wie co moglo pasc? Czy jest w
    >polsce jakis serwis co sie podejmie ewentualnej naprawy??
    Poniewaz wiem co juz padlo poszukuje POWER DIVIDR-a typ HPS-2H(10) produkcji
    HRS (hirose)