  • 1. Data: 2015-04-17 12:53:34
    Temat: AVR i JTAG
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    wiem, że tu samo po... no, ale może Ktoś inny też zajrzy...

    czy Ktoś może mi napisać tak skrótowo jak korzysta się z narzędzi
    programująco testujących jak na przykład JTAG?

  • 2. Data: 2015-04-17 18:07:10
    Temat: Re: AVR i JTAG
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    > wiem, że tu samo po... no, ale może Ktoś inny też zajrzy...
    >
    > czy Ktoś może mi napisać tak skrótowo jak korzysta się z narzędzi
    > programująco testujących jak na przykład JTAG?

    http://mikrokontrolery.blogspot.com/2011/01/Interfej
    s-JTAG.html

  • 3. Data: 2015-04-17 19:36:49
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dzieki wielkie! inne materiały też mile widziane.

  • 4. Data: 2015-04-22 11:48:56
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a coś na temat wgrywania do FPGA można usłyszeć?