  • 21. Data: 2013-09-05 10:49:47
    Temat: Re: Aby kupując diesla zyskać, a nie stracić...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 03.09.2013 13:04, Krzysztof 45 pisze:
    > Bardzo fajny artykuł. Myślę że komuś te informacje przydadzą się przy
    > wyborze silnika.
    >
    > http://1sl.pl/vl

    "Alternatywą dla diesla, z punktu widzenia wydatków na paliwo mogłoby
    być tylko auto z instalacją LPG. Jednak taka domontowana poza fabryką
    instalacja zawsze sprawia problemy i w praktyce przy okazji awarii
    często dochodzi do spychania odpowiedzialności pomiędzy instalatorem
    gazu, a mechanikiem."

    Już to zdanie dyskwalifikuje metaforyczność tego artykułu. Nie "zawsze",
    a tylko wtedy gdy szuka się wszędzie oszczędności. Osobiście miałem LPG
    w aucie, którego silnik według wielu artykułów nie tolerował LPG, a
    jednak nie miałem najmniejszych problemów (i wcale nie miałem
    najdroższej instalacji, a jedynie STAG-a 300 Premium. Co do wyboru
    silnika: http://damskomesko.pl/2012/12/benzyna-diesel-lpg/

    --
    anacron
    aba/

  • 22. Data: 2013-09-05 12:08:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-05 10:49, Użytkownik anacron napisał:

> [...]
    > jednak nie miałem najmniejszych problemów (i wcale nie miałem
    > najdroższej instalacji, a jedynie STAG-a 300 Premium. Co do wyboru

    Moje doświadczenia z LPG odradzają korzystanie z instalacji LPG
    montowanej przez dilera. Diler montuje kiepskie instalacje ale
    ma klientów bo ci liczą że dostaną sprawdzoną "instalację fabryczną".

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2013-09-05 15:21:44
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 05.09.2013 12:08, RadoslawF pisze:

    > Moje doświadczenia z LPG odradzają korzystanie z instalacji LPG
    > montowanej przez dilera. Diler montuje kiepskie instalacje ale
    > ma klientów bo ci liczą że dostaną sprawdzoną "instalację fabryczną".

    Fabrycznej nigdy nie miałem, więc tu się wypowiedzieć nie mogę. Zawsze
    sam zakładałem i nigdy nie miałem problemów, w sumie 5 różnych
    instalacji ponad w sumie grubo ponad 500kkm na LPG i żadnych problemów.

    --
    anacron
    aba/

  • 24. Data: 2013-09-05 17:25:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    >
    > Już to zdanie dyskwalifikuje metaforyczność tego artykułu. Nie "zawsze",
    > a tylko wtedy gdy szuka się wszędzie oszczędności.

    Ciekawe, bo ja oszczędności nie szukałem, a problemy miałem.
    Czyli Twoje "tylko wtedy" jest jeszcze mniej prawdziwe, niż ich "zawsze".

  • 25. Data: 2013-09-05 18:07:24
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 5 Sep 2013 09:18:12 +0200, "yabba"
    <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

    >Odma jest to wężyk

    Ładny mi wężyk. U mnie to jest rura o średnicy około 100 mm :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280