  • 11. Data: 2016-12-04 11:39:53
    Temat: Re: Adapter
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 30.11.2016 o 13:24, Kamil pisze:
    > Witam
    >
    > Ktoś może wie gdzie można kupić adapter micro -> mini SIM?
    >
    > Pozdrawiam

    w galerii na parterze mieli

    Łukasz

  • 12. Data: 2016-12-05 11:03:13
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > "Chris" o1mls1$n28$...@n...news.atman.pl

    > Operator raczej wymieni SIMkę za free.

    Ja w T-M kupiłem za jakieś grosze, mieli od ręki.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 13. Data: 2016-12-09 00:17:26
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał:

    > Operator raczej wymieni SIMkę za free.

    Mój chce 10 zł.

    Pzdr

  • 14. Data: 2016-12-09 00:18:37
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Kris" napisał:

    > Szybciej jak na allegro będzie jak kupisz za 5zł dowolny starter z kartą
    > mini/micro wyłamiesz tam micro i wstawisz w wyłamane miejsce swoją karte
    > micro.

    Dzięki. Że tez na to nie wpadłem :) Troche zmodyfikowałem Twój pomysł. Za 5
    zł kupiłem w kiosku starter Orange i dalej zrobiłem jak radziłeś.

    Pzdr