  • 1. Data: 2009-07-21 15:01:20
    Temat: Adapter LPT na USB
    Od: z <z...@g...pl>

    Czy np. coś takiego będzie dobrze współpracować pomiędzy drukarką HP5000
    a płytą główną Asus P5Q LGA P45 RAID GLAN FW
    http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=PRZEJ+LPT+NA+
    USB

  • 2. Data: 2009-07-21 18:45:45
    Temat: Re: Adapter LPT na USB
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    z pisze:
    > Czy np. coś takiego będzie dobrze współpracować pomiędzy drukarką HP5000
    > a płytą główną Asus P5Q LGA P45 RAID GLAN FW
    > http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=PRZEJ+LPT+NA+
    USB

    Będzie. Też mam taką. Tylko chyba 35 zł. kosztowała ta przejściówka.
    Potem w ustawieniach drukarki ustawiasz jej port USB (wirtual port USB).

    Dlaczego na tej stronie nie ma nic o USB2? Jest tylko napisane o tym:
    Zgodny z USB 1.1. Poszukaj takiej co będzie działała także z portem USB 2.0.

    --
    animka

  • 3. Data: 2009-07-21 21:13:35
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 20:45:45 +0200, Animka napisał(a):

    > Dlaczego na tej stronie nie ma nic o USB2? Jest tylko napisane o tym:
    > Zgodny z USB 1.1. Poszukaj takiej co będzie działała także z portem USB 2.0.

    Jak działa z 1.1, to z 2.0 też będzie (jeśli nie jest sknocony). A prędkość
    i tak jest ograniczona przez lpt, więc 2.0 nic tu nie wnosi.

    --
    GLaF

  • 4. Data: 2009-07-21 21:21:45
    Od: z <z...@g...pl>

    GLaF pisze:

    > Jak działa z 1.1, to z 2.0 też będzie (jeśli nie jest sknocony). A prędkość
    > i tak jest ograniczona przez lpt, więc 2.0 nic tu nie wnosi.

    Dzięki za info.
    Nie chciałbym tylko żeby to chodziło wolniej niż normalnie ustawa
    przewiduje tej drukarce po lpt.

    PS. W sklepie mi dzisiaj zaoferowano nową HP5200 już z usb i siecią ale
    taka przyjemność 10000 zł :-(

  • 5. Data: 2009-07-21 21:34:43
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    GLaF pisze:

    > Jak działa z 1.1, to z 2.0 też będzie (jeśli nie jest sknocony). A prędkość
    > i tak jest ograniczona przez lpt, więc 2.0 nic tu nie wnosi.

    Moja drukarka drukuje na tym virtual porcie USB (ale ja mam 2.0) szybciej
    niż dawniej na LPT :-)

    --
    animka

  • 6. Data: 2009-07-21 21:38:41
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    z pisze:

> [...]
    > przewiduje tej drukarce po lpt.

    > PS. W sklepie mi dzisiaj zaoferowano nową HP5200 już z usb i siecią ale

    Ja używam mojej kochanej drukareczki Lexmark 1020 (pierwszy typ z tych
    drukarek) i nie narzekam, nie zamierzam zmienić.
    Nawet wygląda jak nowa :-)
    Problem tylko w tym, że musiałam odinstalować Windows7 RC, bo nie ma do
    niej sterowników!!!

    --
    animka

  • 7. Data: 2009-07-22 16:38:59
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 21.7.2009, Animka napisał(a):

    > Moja drukarka drukuje na tym virtual porcie USB (ale ja mam 2.0) szybciej
    > niż dawniej na LPT :-)

    Drukarka przy tych samych ustawieniach jakości nie może drukować szybciej
    bo to po prostu niemożliwe. Co najwyżej szybciej buforuje dane, a tu bym
    szukał związku przyczynowo-skutkowego w zmianie komputera na szybszy nie
    zastosowaniu mostka USB<>LPT.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 8. Data: 2009-07-22 17:56:03
    Od: "Jwzw" <j...@i...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy np. coś takiego będzie dobrze współpracować pomiędzy drukarką
    > HP5000 a płytą główną Asus P5Q LGA P45 RAID GLAN FW
    > http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=PRZEJ+LPT+NA+
    USB

    Skoro Twój sprzęt to zwykły blaszak, to wstaw takie coś
    http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=PCI+1LPT_PRIN
    TER
    Kasa ta sama, a na 100% wszystko działa bez problemów.
    Z tymi przejściówkami na USB, często są problemy z długimi wydrukami
    np. inwentaryzacyjnymi, kiedy program wypuszcza na raz ok. 100 stron.

  • 9. Data: 2009-07-22 20:47:19
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Michal Lukasik pisze:

> [...]
    > bo to po prostu niemożliwe. Co najwyżej szybciej buforuje dane, a tu bym
    > szukał związku przyczynowo-skutkowego w zmianie komputera na szybszy nie

    Może buforuje szybciej, nie wiem.

    --
    animka

  • 10. Data: 2009-07-22 20:50:48
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Jwzw pisze:
> [...]
    > Z tymi przejściówkami na USB, często są problemy z długimi wydrukami
    > np. inwentaryzacyjnymi, kiedy program wypuszcza na raz ok. 100 stron.

    Dla kogoś kto wie jak i gdzie wsadzić taką kartę do komputera to
    rzeczywiście jest bardzo dobre rozwiazanie...no i o jeden walający się po
    podłodze kabel mniej.

    --
    animka