  • 1. Data: 2011-02-09 10:50:34
    Temat: Adapter SDHC (8GB) --> CF typ I
    Od: Piotrek Wygoda <p...@w...pl>

    Witam,
    Panie i Panowie! Problem! Poszukuję od kilkunastu dni adaptera SDHC -->
    CF typ I!
    Podkreślam typ I a nie II.

    Posiadam Nikona D700 i niestety jako JEDYNY ze wszystkim modeli Nikona
    ma gniazdo CF typu I :( Ma ktoś takie ustrojstwo? Może wie gdzie kupić?
    Znalazłem w sieci (w archiwum) taki adapter Panasonica, ale już go nie
    produkują (poza tym obsługiwał karty do 2 GB).

    A może jakiś inny sposób, aby włożyć do D700 kartę SDHC tak, aby działała?

    HELP!

    Piotrek Wygoda

  • 2. Data: 2011-02-10 21:48:37
    Temat: Re: Adapter SDHC (8GB) --> CF typ I
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    Użytkownik "Piotrek Wygoda" <p...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > nie produkują (poza tym obsługiwał karty do 2 GB).
    >
    > A może jakiś inny sposób, aby włożyć do D700 kartę SDHC tak, aby
    ------------------
    A po jaki diabeł taka kombinacja? Kup sobie kartę (lub karty)
    CF typ I i po sprawie. Minęły już czasy, że karty miały niewielkie
    pojemności i kosztowały majątek.

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 897633408
    Mała Galeria Makrofotografii: www.stopa.cso.pl

  • 3. Data: 2011-02-11 18:07:06
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    Użytkownik "Piotrek Wygoda" <p...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Dlatego, że posiadam kartę eye-fi z wbudowanym wifi.
    Z tego co mówi Google, to marne szanse. Wyrzuca albo typ II, albo
    pytanie czy istnieje typ I.

  • 4. Data: 2011-02-12 13:43:41
    Od: Piotrek Wygoda <p...@w...pl>