  • 1. Data: 2010-06-16 15:58:04
    Temat: Advantech automatyka
    Od: RaczQ <m...@w...pl>

    Witam nie wiem czy w poprawnej grupie piszę ale proszę o wyrozumiałość.

    Jestem studentem i zabieram się do pisania pracy magisterskiej. Będe
    przeprowadzać badania wykorzystując moduły ADAM4019, 4017 i do
    komunikacji ADAM4520. W komputerze posiadam przejściówkę USB-RS232 która
    działa prawidłowo. Program Adam 4000 Untility widzi moduł i komunikuje
    się z nim oraz odczytuje (aktualnie podpięta termopara).

    http://img42.imageshack.us/img42/5418/adam1.png

    Jednak AdamView nie chce mi widzieć modułu... Wszystkie możliwe
    sterowniki zainstalowałem. Gdzie robię błąd ? Może program wymaga
    ustawienia portu Com jednak nie znalazłem tej opcji nigdzie Proszę o pomoc.

    http://img189.imageshack.us/img189/9950/adam2z.png

  • 2. Data: 2010-06-16 17:59:38
    Temat: Re: Advantech automatyka
    Od: shg <s...@g...com>

    On 16 Cze, 17:58, RaczQ <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > sterowniki zainstalowałem. Gdzie robię błąd ? Może program wymaga
    > ustawienia portu Com jednak nie znalazłem tej opcji nigdzie  Proszę o pomoc.

    Nie widzę w "supported devices" żadnego na RS-232, chyba trzeba by
    kliknąć tam na "Add" i odpowiednie dodać.

  • 3. Data: 2010-06-16 19:19:56
    Od: RaczQ <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-16 19:59, shg pisze:

    > Nie widzę w "supported devices" żadnego na RS-232, chyba trzeba by
    > kliknąć tam na "Add" i odpowiednie dodać.

    Jak klikam Add to wyskakuje ten błąd widoczny na fotce 2 :(