  • 1. Data: 2010-06-15 13:55:40
    Temat: [req] okrągłe złącze do obudowy
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    macie Panowie jakiś patent na kilku-pinowe najlepiej okrągłe złącze do
    obudowy? przeszukałem całe allegro i tme, ale nic okrągłego nie znalazłem...

  • 2. Data: 2010-06-15 14:04:23
    Temat: Re: [req] okrągłe złącze do obudowy
    Od: sp9mrn <s...@t...gmail.com>

    > macie Panowie jakiś patent na kilku-pinowe najlepiej okrągłe złącze do
    > obudowy? przeszukałem całe allegro i tme, ale nic okrągłego nie
    > znalazłem...

    Mikrofonowe radiowe (jak do CB)

    MAc

  • 3. Data: 2010-06-15 14:12:41
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Mikrofonowe radiowe (jak do CB)

    szukam takiego MiniDina przykręcanego do obudowy...

  • 4. Data: 2010-06-15 14:46:35
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 15.06.2010 16:12, schrieb identifikator: 20040501:

    > szukam takiego MiniDina przykręcanego do obudowy...

    Na "motylka", czy z centralną śrubą? Ma być dobre, czy tanie? Plastik,
    czy metal? Na jakie prądy? Jaka częstotliwość? Ile nóżek?

    Waldek

  • 5. Data: 2010-06-15 16:21:39
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hv80t0$8qi$1@mx1.internetia.pl...

    > macie Panowie jakiś patent na kilku-pinowe najlepiej okrągłe złącze do
    > obudowy? przeszukałem całe allegro i tme, ale nic okrągłego nie
    znalazłem...

    słabo szukałeś (albo wcale) a już na pewno nie przeszukałeś "całego tme",
    bo są tam zarówno różne okrągłe DIN-y na panel (stan magazynowy > 0) jak i
    całkiem spory wybór XLR-ów.

    e.

  • 6. Data: 2010-06-15 16:30:24
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-06-15 15:55, identifikator: 20040501 wrote:
    > macie Panowie jakiś patent na kilku-pinowe najlepiej okrągłe złącze do
    > obudowy? przeszukałem całe allegro i tme, ale nic okrągłego nie
    > znalazłem...

    http://tinyurl.com/39ewkeo

    Jest tego dużo w różnych konfiguracjach.

  • 7. Data: 2010-06-15 17:03:23
    Od: Miłosz Skowyra <m...@w...epf.pl>

    > http://tinyurl.com/39ewkeo
    >
    > Jest tego dużo w różnych konfiguracjach.

    Lojalnie ostrzegam, że te złącza (czteropinowe), bez większego problemu
    wkłada się w inny sposób niż tylko indeksem w indeks.
    A klienci udowodnili to wielokrotnie.

    --
    Pozdrawiam Miłosz.

  • 8. Data: 2010-06-15 17:06:35
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-06-15 19:03, Miłosz Skowyra wrote:
    > Lojalnie ostrzegam, że te złącza (czteropinowe), bez większego problemu
    > wkłada się w inny sposób niż tylko indeksem w indeks.
    > A klienci udowodnili to wielokrotnie.

    A to w ogóle ciekawe. Używam _identycznie_ wyglądających 4-pinowych
    złącz kupionych u Niemców w RS chyba. Mimo prób nie udało mi się wcisnąć
    odwrotnie. Specjalnie to sprawdziłem bo u mnie wciśnięcie odwrtonie
    kończy sie zniszczeniem drogiej zabawki. Hmmm.

  • 9. Data: 2010-06-15 18:33:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Jun 2010 19:06:35 +0200, Sebastian Biały wrote:

    >A to w ogóle ciekawe. Używam _identycznie_ wyglądających 4-pinowych
    >złącz kupionych u Niemców w RS chyba. Mimo prób nie udało mi się wcisnąć
    >odwrotnie.

    Widac jest jakosc pierwsza i jakosc chinska.
    Mnie sie udalo podobne antenowe zlacze kupic, w ktorym gwint nie
    trzyma. Maszynki sie zuzywaja i czasem trzeba kosztowne wzorniki
    wymieniac, albo sie trzaska kolejny milion sztuk :-)

    J.

  • 10. Data: 2010-06-15 19:13:26
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 15 Jun 2010 19:06:35 +0200,
    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> screamed:

> [...]
    > odwrotnie. Specjalnie to sprawdziłem bo u mnie wciśnięcie odwrtonie
    > kończy sie zniszczeniem drogiej zabawki. Hmmm.

    Mam takie (+5V/+12V) w zewn. obudowie na dysk. I muszę ciągle patrzeć
    gdzie jest ten mały fifał bo wchodzi na kilka sposobów... ;)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 21:12:37 user up 12469 days, 9:07, 1 user, load average: 0.86, 0.95, 0.09 ]

    So much to do, so litt (hang on a sec...).