  • 31. Data: 2019-12-13 00:33:56
    Temat: Re: Akcyza na auto z UK
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.prawo K pisze tak:

    > Ja mam 30 mil w jedna strone do pracy i moze bez dzieciakow bym
    > dal rade autobusami ale z dzieciakami poki sa w tym wieku musze
    > miec auto.

    Ja żartuje. Chłop powinien mieć samochód. Wyprowadzę się z Londynu a
    kupię. Nie umiem żyć bez samochodu ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 32. Data: 2019-12-13 08:11:49
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 12.12.2019 o 23:33, PiteR pisze:

    > Ja żartuje. Chłop powinien mieć samochód. Wyprowadzę się z Londynu a
    > kupię. Nie umiem żyć bez samochodu ;)
    w Londynie to niedługo tylko kosiarką będzie można wjechać :)

    Tymczasem UE aby zredukować CO2 planuje raz na 4 tygodnie ściągać
    ciężarówkę do kraju rejestracji (jak trzeba to na pusto) - ot
    ekologia... i miej tu jeszcze złudzenia co do rządów...

    Lukasz