  • 11. Data: 2009-10-13 10:55:06
    Temat: Re: Akumulator do telefonu za $1.85
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> wrote in message
    news:hatia0$k4$5@news.onet.pl...

    > Jak dojdzie to zmierz rzeczywistą pojemność. I porównaj z podaną na
    > opakowaniu...

    Bo moze byc tak jak na tych fotkach:
    http://pokazywarka.pl/y82by0-2/

    Qwinto

  • 12. Data: 2009-10-13 12:46:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "KILu" <b...@w...pl> wrote in message news:havvvb$p7r$1@inews.gazeta.pl...

    > Tez mam pare takich "oryginalnych"... glownie do konsol przenosnych
    > (Nintendo DS). Pojemnosc w rzeczywistosci wynosi moze 30% pojemnosci
    > oryginalu (albo i mniej), wiec nawet przy tak niskich cenach zakup raczej
    > nie ma sensu.

    To jest ta aukcja, sam oceń czy wygląda na oryginalną:
    http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2
    70454916409

    Jak przyjdzie coś innego niż na zdjęciu to odpowiednio odbije się
    to w jego feedback :-) Swoją drogą ciekawy jest ten wpis:
    "We Ship to Worldwide, except Italy." - co jest nie tak z wysyłką do
    Włoch????

    > Swoja droga taki dealextreme wysyla wszystko za darmo - zamawialem u nich
    > wiele roznych rzeczy, czasem koperty byly spore i wazyly blisko 1 kg, mimo
    > to jak dotad nie bylo problemow z dostawa. Ze tez im sie oplaca...

    Wysyłka za darmo? Czyli shipping free?
    Ja spotykam się raczej z aukcjami ustawionymi odwrotnie: item price jest
    jeden cent a shipping nadmuchany, aby uniknąć opłaty aukcyjnej :-)

  • 13. Data: 2009-10-13 14:26:23
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Oct 13, 2:46 pm, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > Swoją drogą ciekawy jest ten wpis:
    > "We Ship to Worldwide, except Italy." - co jest nie tak z wysyłką do
    > Włoch????

    Z Włochami nie tak jest poczta włoska, która potrafi przesyłkę od
    granicy do celu dostarczać od 4 tygodni do wieczności i połowę
    zagranicznych przesyłek z podaną wartością celną gubi magicznie.

    > Wysyłka za darmo? Czyli shipping free?

    tak, oczywiście wrzucony w cenę produktu, jak niska ona by nie była.

    Marek

  • 14. Data: 2009-10-13 18:30:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 12 Oct 2009 15:54:36 -0500, Pszemol wrote:
    >Ten uchwyt do flasha do aparatu przyszedł prosto z HK.
    >Było na nim sporo znaczków, ale w walucie HK... nie przeliczałem ile to USD.
    >Ale nie wierzę aby do interesu dokładali... :-)

    Poczty potrafily miec dziwne uklady.

    >No właśnie - a bez kart płatniczych kupno przez internet kuleje i to bardzo.

    Ale karty byly dostepne i wczesniej, tylko nie tak powszechnie jak
    dzis.

    J.

  • 15. Data: 2009-10-13 21:33:53
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Qwinto pisze:

    > Bo moze byc tak jak na tych fotkach:
    > http://pokazywarka.pl/y82by0-2/

    Albo tak (akumulatorek z Allegro opisany "4000mAh"):
    http://dybkowski.net/download/li-pol.gif

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 16. Data: 2009-10-13 23:46:41
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Oct 12, 10:33 pm, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ewentualnie .. nadane z HK, czy maja posrednika w US ?

    Nadanie z US do US kosztowałoby drożej, niż z CN do US. Dla większości
    przesyłek najdroższym elementem spedycji jest wprowadzenie ich danych
    przeznaczenia do systemu oraz ustalenie marszruty. To robi się na
    początku podróży, w dużej mierze nadal ręcznie. Stąd wysyłka jednej i
    tej samej paczki z CN do DE kosztuje $2, a odesłanie jej - EURO 8,60.

    Marek

  • 17. Data: 2009-10-14 00:26:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 13 Oct 2009 16:46:41 -0700 (PDT), Marek Lewandowski wrote:

> [...]
    >początku podróży, w dużej mierze nadal ręcznie. Stąd wysyłka jednej i
    >tej samej paczki z CN do DE kosztuje $2, a odesłanie jej - EURO 8,60.

    Mowiac szczerze to nie bardzo rozumiem - poczta CN/US/DE dziala
    inaczej niz polska ? Niemiecka z tego co szlyszalem to owszem inaczej
    - wszystke listy leca [samolotem] do centrum regionalnego i tam sa
    automatycznie sortowane. Swoja droga podziwiam programistow od
    rozpoznawania pisma.

    Ale przesylki pocztowe z Chin przychodza jakos inaczej niz w jednym
    wspolnym worku ? A paczka DE-DE ile kosztuje - tez euro 8.60 ?

    I mowisz ze wprowadzenie adresu do komputera [ok, paczki i u nas maja
    swoj numer] trwa dluzej niz dostarczenie jej klientowi w koncowej
    miescinie ?

    J.

    P.S. Pszemol - przeplaciles, 0.75+1.29
    http://cgi.ebay.com/NEW-BR50-Battery-FOR-MOTOROLA-V3
    -V3C-V3I-V3-V3m-U6-V6_W0QQitemZ260337510520QQcmdZVie
    wItemQQptZPDA_Accessories?hash=item3c9d532878

  • 18. Data: 2009-10-14 08:55:12
    Od: "P." <u...@W...gazeta.pl>

    Pszemol <P...@P...com> napisał(a):

    > Dziś kupiłem na eBay nowy akumulatorek do komórki.. za $1 + $1.85 wysyłka.
    > Że się komuś chce tym bawić...

    Jak zobaczysz co jest w środku takiego akumulatorka to może się okazać że i
    tak przepłaciłeś ;)

  • 19. Data: 2009-10-14 15:50:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek Lewandowski" <l...@p...onet.pl> wrote in message
    s.googlegroups.com...

> [...]
    > początku podróży, w dużej mierze nadal ręcznie. Stąd wysyłka jednej i
    > tej samej paczki z CN do DE kosztuje $2, a odesłanie jej - EURO 8,60.

    To co napisałeś akurat może być efektem tego, że sklep z racji
    dużego ruchu ma specjalne umowy z pocztą albo sortuje
    przesyłki u siebie w zamian za zniżki w cenie a Ty odsyłając
    jedną paczkę płacisz ceny detaliczne. Innymi słowy może to
    nie mieć związku z międzynarodowością przesyłek...
    Musiałbyś porównywać ceny detaliczne przesyłek w obie
    strony przy tej samej wadze i szybkości dostawy.

  • 20. Data: 2009-10-14 22:25:00
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    DHL wykupił niemiecką pocztę jako konkurenta i od razu podniósł ceny do tego 8,60 EUR
    właśnie.
    Poza tym za 8,60 EUR to nie paczka, tylko list - bo paczka kosztuje coś 16,50 EUR
    JaC

    -----