  • 21. Data: 2009-10-14 22:40:05
    Temat: Re: Akumulator do telefonu za $1.85
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P." <u...@W...gazeta.pl> wrote in message
    news:hb43lg$fm6$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak zobaczysz co jest w środku takiego akumulatorka to może się okazać że
    > tak przepłaciłeś ;)

    Nie wiem czy będę go otwierał - no chyba że nie bedzie działał... to wtedy.

  • 22. Data: 2009-10-25 14:08:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "P." <u...@W...gazeta.pl> wrote in message

    > Nie wiem czy będę go otwierał - no chyba że nie bedzie działał... to
    > wtedy.

    Wczoraj przyszła w poczcie płaska koperta 15x12cm bąbelkowa
    z bateryjką w środku. Na kopercie było nakłamane strasznie, że
    to "gift", że "Electronics for sample" o wartości $10. Adres zwrotny
    AIRPAK - SINGAPORE 418713. Ale nie ma ceny na znaczkach.... :-(

    Bateryjka wygląda na oryginalną, duże biało-czarne logo Motoroli,
    na nalepkach takie same hologramy jak na starej baterii...
    Zostawiłem ją na noc w telefonie i zamierzam od dziś używać.

    Zobaczymy jak się telefon będzie spisywał. Dwa ostatnie testy
    na starej baterii miałem 37minut i 67 minut do momentu gdy
    się wskaźnik zrobił czerwony i zaczęło pikać "low battery".

    Ciekawe ile telefon będzie działać z nową baterią...

    Nowy ze specyfikacji producenta powinien działać:
    Battery Talk: 6.7 hours max. (400 minutes)
    Standby: 250 hours max. (10.4 days)