eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAkumulator odłączony - czy sam się rozładuje? po jakim czasie › Akumulator odłączony - czy sam się rozładuje? po jakim czasie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: karol <k...@g...com>
    Subject: Akumulator odłączony - czy sam się rozładuje? po jakim czasie
    Date: Sat, 5 Jan 2019 11:17:13 +0100

    Witam
    Po jakim czasie rozładuje się wolnostojący akumulator jeżeli jest
    naładowany do pełna ? Co jaki czas bedzie spadać napiecie
    I kiedy uwaza sie ze akumulator jest już rozładowany i nalezy go naładowac?
    Bo nie wiem czy swój reklamowac, naładowałem go przedwczoraj po poludniu
    miał ponad 12,7, dzis ma 12,53