  • 31. Data: 2014-12-17 03:35:33
    Temat: Re: Akumulatory AA Kodak 2100 mAh w Biedro
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Dec 2014 23:46:53 +0100, astro napisał(a):
    > Piotr Kosewski wrote in <news:548c9a68$0$21547$65785112@news.neostrada.pl>
    >
    > Made in China. [...]
    > Eneloopy sa "Made in Japan". Niestety ten Biedronkowy produkt nimi nie jest
    > :(

    Niestety ? Eneloopy sa dobre i tanie (allegro).
    W tym momencie inne produkty musza byc jeszcze tansze, zeby warto bylo
    ryzykowac. A skoro tu pisze China, to przynajmniej czlowiekowi od razu
    odechciewa sie eksperymentow i niepotrzebnego ryzyka :-)

    J.

  • 32. Data: 2014-12-17 16:53:00
    Od: " 666" <...@...6>

    Z napisem Amazon te aku (Made in Japan) wychodzą o połowę taniej:
    www.amazon.com/gp/product/B00CWNMV4G
    www.amazon.com/gp/product/B00HZV9WTM

    -----

  • 33. Data: 2014-12-18 02:39:42
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    666 wrote:
    > Z napisem Amazon te aku (Made in Japan) wychodzą o połowę taniej:

    Potwierdzily sie wiec moje przypuszczenia, ze te ogniwa z innym logo moga
    byc sprzedawane nieco taniej :)

    > www.amazon.com/gp/product/B00CWNMV4G

    Item model number: HR-3UTG-AMZN
    wiec to pewnie 1. generacja Eneloopow :(
    http://en.wikipedia.org/wiki/Eneloop#Eneloop_.281st_
    generation.29

    W sumie to jednak wychodzi tyle, co dwie paczki Panasonicow w crann.pl, a
    w tym drugim odpadaja mi koszty transportu.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 34. Data: 2014-12-18 11:08:25
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-12-16 o 18:22, Bo t manager pisze:

    > Kodaki po drugim ładowaniu już coś niedomagały. Ja bym tych
    > kilkunastu złotych nie żałował.

    Z tego co widzę, koledzy uprawiają zakupy ekstremalne. Ważniejsze jest
    jak można kilka zł zaoszczędzić niż kwestie jakościowe. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 35. Data: 2014-12-18 13:12:42
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2014-12-18 11:08, Marek wrote:

    > Z tego co widzę, koledzy uprawiają zakupy ekstremalne. Ważniejsze jest
    > jak można kilka zł zaoszczędzić niż kwestie jakościowe. :-)
    Hehe, a ja już się zastanawiałem czy jestem jedyna osobą w Polsce która
    nie dostaje wzwodu na wieść o jakiejś promocji w jakimś blaszaku. :-D

  • 36. Data: 2014-12-18 23:48:06
    Od: Bo t manager <b...@W...poczta.wp.pl>

    JDX wrote:

    > Hehe, a ja już się zastanawiałem czy jestem jedyna osobą w Polsce która
    > nie dostaje wzwodu na wieść o jakiejś promocji w jakimś blaszaku. :-D

    Nie wiem jak inni ja tam nie dostaję. Natomiast były potrzebne na już i były
    pod ręką.

    Bo(o)t manager