  • 11. Data: 2017-09-04 00:02:22
    Temat: Re: Alcatel nie pisze na karte
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Smok Eustachy" 59a864e9$0$5164$6...@n...neostrada.pl

    > Mój Alcatel przestawił se coś i karta pamięci jest tylko do odczytu.
    > Android 6.0, karta sformatowana do tej konkretnej komórki.

    Alcatel pisze/czyta -- OK, ale na/po_czym pisze i co/skąd czyta?
    Jaka to karta? Mnie padła karta Samsunga... Jakiego producenta
    była ;) Twoja?

    > Jest jakaś szansa to zmienić?

    Oczywiście -- wystarczy wymienić kartę na sprawną, ;)
    aby Alcatel pisał... U mnie zmiana była! ;)

    -=-

    Objawy były mniej więcej takie -- odczyt był bezproblemowy,
    natomiast zapis niedużych ilości danych był, ;) lecz niezbyt ;)
    trwały, to znaczy nie było informacji o błędzie, lecz kasowanie
    czy pisanie nie dawało długotrwałych efektów... Dużej ilości
    danych nie można było wrzucić nawet na chwilę. :)

    Jakby działał tylko jakiś bufor...

    Nie miałem pornografii dziecięcej (ani jakiejkolwiek) ale mimo
    tego nie chciałem oddawać zapisanej mymi danymi karty do sklepu
    w celu odzyskania szmalu... Tak to wygląda gwarancja... :)

    [tak naprawdę to nie chciało się mi reklamować, bo karta była zbyt tania]

    https://youtu.be/SmrwH7CVI8o?t=644