  • 1. Data: 2017-08-26 18:10:27
    Temat: zasięg i prędkość internetu gsm. takie tam spostrzeżenia wakacyjne.
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    właśnie wróciłem z urlopu nad morzem. jeden bts, dla wielkiej trójcy.
    miałem 3 karty sim, od wszystkich po jednej, więc niema wała - jakiś net
    będzie. a tu dupa. znaczy w wieczorkiem, przy marnej pogodzie wyciągałem
    0.2 mega, czyli masakra kompletna. nieważne czy tmobile czy plus, bo
    ogrange wcale nie działał. 2.9km od nadajnika, "z drugiej strony"
    budynku miałem gsm 3/4 zasięgu g3, h+, 1/4 zasięgu. więc modem trzeba
    było wystawiać do samochodu, albo pod wiatę, bo 1/4 zasięgu wcale nie
    dawała interetu. Rankiem, gdy grzało słoneczko, transfer 3-5 mega. Jak
    to możliwe? Domyślam się że gdy pogoda była marna, wielu turystów
    "interneciło" więc system się "zatykał". Zgadzacie się z Tym?
    Jak wobec tego odczytywać informacje zawarte w reklamach? Oferujemy Ci
    transfer 150 mega, ale jeśli będziesz jedynym klientem i to w odległości
    100m od btsa? Czy nie lepiej byłoby, gdyby z nakazu UOKiK, każdy
    operator musiał podać jaką prędkość oferuje gdyby do wszystkich BTSów
    naraz, "zalogowali" się wszyscy klienci i "ciąglęli" dane? Play
    wylądowałby na szarym końcu, ale każdemu konsultantowi można by
    odpowiedzieć, po co mi 150 mega, jak według ustandaryzowanych badań nie
    jesteście w stanie wszystkim naraz "dać" nawet 1% z tych obietnic?

    ToMasz

  • 2. Data: 2017-08-26 20:12:17
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "ToMasz" napisał:

    > właśnie wróciłem z urlopu nad morzem.

    I naprawdę Twoim największym zmartwieniem podczas urlopu jest niemanie
    internetu? Współczuję...

    JoteR

  • 3. Data: 2017-08-26 20:56:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-08-26 o 20:12, JoteR pisze:
    > I naprawdę Twoim największym zmartwieniem podczas urlopu jest niemanie
    > internetu? Współczuję...

    Bo w XXI wieku nikt nie powinien sobie tym głowy zawracać. To ma działać
    a nie takie podchody czy szachy.
    W moim mieście zaczynam się zastanawiać czy ustawić 3G i mieć stabilne
    połączenie czy 4G i cieszyć się tymi wszystkimi pięknymi ofertami
    multimedialnymi. A co dopiero na zadupiu.
    Masakra jakaś.

  • 4. Data: 2017-08-26 22:01:33
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 26.08.2017 o 20:12, JoteR pisze:

    > I naprawdę Twoim największym zmartwieniem podczas urlopu jest niemanie
    > internetu? Współczuję...

    Możliwość sprawdzenia pogody, czegośtam w wikipedii, sprawdzenia wyników
    sportowych, ściągnięcie fajnej piosenki ma być wyłączona na wakacje?

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 5. Data: 2017-08-26 22:25:06
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/26/2017 8:12 PM, JoteR wrote:
    > I naprawdę Twoim największym zmartwieniem podczas urlopu jest niemanie
    > internetu?

    A gdzie on napisał że to jego największe zmartwienie?

  • 6. Data: 2017-08-26 23:50:54
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Sebastian Biały" napisał:

    > A gdzie on napisał że to jego największe zmartwienie?

    A jakie inne zmartwienia opisał? Nawałnice na Pomorzu? Zimny Bałtyk?
    Horrendalne ceny?
    Swoją drogą, miło zobaczyć, z jakim szerokim odzewem spotkał się mój
    komentarz. Szkoda tylko, że znacznie mniejszym zainteresowaniem cieszą się
    wątki merytoryczne - o zablokowanym tetheringu czy laptopie z gniazdami na
    tylnej listwie. Jakoś wtedy lista dyskutantów kurczy się niczym zasięg GSM
    nad morzem.
    Miłego trollowania ;->

    JoteR

  • 7. Data: 2017-08-27 00:09:22
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ToMasz"

[...]
    ---
    Nie analizowałem niczego, ale byłem na takim zadupiu, że nie było w ogóle
    transferu poza godzinami nocnymi

  • 8. Data: 2017-08-27 00:11:36
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "JoteR"

    > właśnie wróciłem z urlopu nad morzem.

    I naprawdę Twoim największym zmartwieniem podczas urlopu jest niemanie
    internetu? Współczuję...
    ---
    No, jakoś nie miałem innych zmartwień :-) Chciałem se tylko zaplanować
    kolejny dzień

  • 9. Data: 2017-08-27 00:15:51
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ALEX MR"

> [...]

    Możliwość sprawdzenia pogody, czegośtam w wikipedii, sprawdzenia wyników
    sportowych, ściągnięcie fajnej piosenki ma być wyłączona na wakacje?
    Ja dopiero w czasie urlopu mam czas na niektóre rzeczy, np audycję radia
    dostępnego przez internet tylko posłuchać.

  • 10. Data: 2017-08-27 00:17:19
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "JoteR"

    Miłego trollowania ;->