  • 1. Data: 2009-11-15 12:24:53
    Temat: Algorytm Fortune'a
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...please.op.pl>

    Witam!

    Czy ktoś ma może dostęp do dobrze opisanego algorytmu Fortune'a generowania
    diagramów Vornoi (i triangulacji Delone) z chmury punktów?

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 2. Data: 2009-11-15 16:25:57
    Temat: Re: Algorytm Fortune'a
    Od: Mateusz Loskot <s...@s...net>

    Wojciech "Spook" Sura wrote:
    > Witam!
    >
    > Czy ktoś ma może dostęp do dobrze opisanego algorytmu Fortune'a
    > generowania diagramów Vornoi (i triangulacji Delone) z chmury punktów?

    Zerknij na prace teamu Martin Isenburg & Jonathan Shewchuk

    http://www.cs.unc.edu/~isenburg/sd/
    http://www.cs.unc.edu/~isenburg/lastools/

    Mateusz Loskot, http://mateusz.loskot.net
    Charter Member of OSGeo, http://osgeo.org

  • 3. Data: 2009-11-15 16:34:54
    Od: Mateusz Loskot <s...@s...net>

    Mateusz Loskot wrote:

    > Zerknij na prace teamu Martin Isenburg & Jonathan Shewchuk
    >
    > http://www.cs.unc.edu/~isenburg/sd/
    > http://www.cs.unc.edu/~isenburg/lastools/

    A, zapomniałem jeszcze o Fortune'ie. To jest jego oryginalny papier na
    ten temat:

    http://portal.acm.org/citation.cfm?id=10549

  • 4. Data: 2009-11-15 22:27:05
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...please.op.pl>

    Użytkownik "Mateusz Loskot" <s...@s...net> napisał w wiadomości
> [...]

    Dzięki, zerknę tam.

    > A, zapomniałem jeszcze o Fortune'ie. To jest jego oryginalny papier na
    > ten temat:
    >
    > http://portal.acm.org/citation.cfm?id=10549

    Ach, tu trafiłem od razu :) Tyle że artykuł można kupić za $35, a jak na
    zainteresowania hobbystyczne, to trochę drogawo...

  • 5. Data: 2009-11-15 22:50:14
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...please.op.pl> wrote:

    > Czy ktoś ma może dostęp do dobrze opisanego algorytmu Fortune'a generowania
    > diagramów Vornoi (i triangulacji Delone) z chmury punktów?

    Mark de Berg, "Geometria obliczeniowa", WNT 2007. Są osobne rozdziały
    dotyczące diagramów i trangulacji.

    w.

  • 6. Data: 2009-11-19 20:05:29
    Od: arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl>

    Mateusz Loskot pisze:

    > A, zapomniałem jeszcze o Fortune'ie. To jest jego oryginalny papier na
    > ten temat:
    >
    > http://portal.acm.org/citation.cfm?id=10549

    Dzieki tak wyszlo ze taka mam prace dyplomowa tj generwoanie powierzchni
    bryl z chmury punktow.

    Na razie byłem na etapie ustalenia punktow zewnetrznych i to mi sie
    udalo ale nie moglem dosjc do skaldu z ustaleniem sasiedztwa i
    trangulacja owych.