  • 1. Data: 2011-08-03 13:35:00
    Temat: Alkohol a odpowiedzialność za wypadek
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Hej!

    497,Jechal_pijany_i_bez_prawa_jazdy__ale_jest_niewin
    ny.html

    W skrócie: pijany koleś miał wypadek z cudzej winy. Wyrok: nie winny
    wypadku, dostał półtora roku w zawieszeniu za prowadzenie po pijaku.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełćzewski

  • 2. Data: 2011-08-03 13:53:42
    Temat: Re: Alkohol a odpowiedzialność za wypadek
    Od: Stachu Gdansk <s...@g...com>

> [...]
    >
    > W skrócie: pijany koleś miał wypadek z cudzej winy. Wyrok: nie winny
    > wypadku, dostał półtora roku w zawieszeniu za prowadzenie po pijaku.

    I słusznie. Piętnuję pijaków na drodze, ale dlaczego miałby odpowiadać
    za coś, za co odpowiedzialny nie jest?

    Pozdrawiam,
    Stachu

  • 3. Data: 2011-08-03 14:21:51
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-08-03, Stachu Gdansk <s...@g...com> wrote:

    497,Jechal_pijany_i_bez_prawa_jazdy__ale_jest_niewin
    ny.html

    > I słusznie. Piętnuję pijaków na drodze, ale dlaczego miałby odpowiadać
    > za coś, za co odpowiedzialny nie jest?

    Ja też tak uważam, ale było tutaj trochę dyskusji na ten temat - no to
    jak się pojawił wyrok to wrzuciłem.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 4. Data: 2011-08-03 15:04:19
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Ja też tak uważam, ale było tutaj trochę dyskusji na ten
    > temat - no to
    > jak się pojawił wyrok to wrzuciłem.

    Ale to dyskutowali raczej zwolennicy PRL-owskiego patentu,
    że pijany musi być za wszystko odpowiedzialny ;-)). Nawet za
    to, że ktoś mu w dupę wjechał..

  • 5. Data: 2011-08-03 17:22:14
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

> [...]
    >
    > W skrócie: pijany koleś miał wypadek z cudzej winy. Wyrok: nie winny
    > wypadku, dostał półtora roku w zawieszeniu za prowadzenie po pijaku.

    A dlaczego ma płacić aż połowę z 10 tys kosztów sądowych?
    Skoro nie był winny wypadku, powinien ponieść takie koszty, jakie by
    zapłacił, gdyby to była zwykła sprawa za prowadzenie po pijaku.

  • 6. Data: 2011-08-03 18:04:42
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-03 17:22:14 +0200, Jakub Witkowski
    <j...@d...z.sygnatury> said:

    497,Jechal_pijany_i_bez_prawa_jazdy__ale_jest_niewin
    ny.html

    > A dlaczego ma płacić aż połowę z 10 tys kosztów sądowych?

    Bo został ukarany za prowdzenie po pijaku.

    > Skoro nie był winny wypadku, powinien ponieść takie koszty, jakie by
    > zapłacił, gdyby to była zwykła sprawa za prowadzenie po pijaku.

    No i nie odpowiada za to, że tamten drugi w niego wjechał.

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2011-08-03 21:47:20
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

> [...]
    >
    > W skrócie: pijany koleś miał wypadek z cudzej winy. Wyrok: nie winny
    > wypadku, dostał półtora roku w zawieszeniu za prowadzenie po pijaku.

    szkoda, bo nie wykluczone że dla nie których mógł być to dodatkowy
    straszak przed jazdą po alkoholu.

  • 8. Data: 2011-08-03 21:55:45
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 03.08.2011 13:35, Krzysiek Kielczewski pisze:
> [...]
    >
    > W skrócie: pijany koleś miał wypadek z cudzej winy. Wyrok: nie winny
    > wypadku, dostał półtora roku w zawieszeniu za prowadzenie po pijaku.

    Gdyby nie doszło do wypadku, ale został by złapany przez policje
    prowadząc po pijaku, kara byłaby taka sama?

    ToMasz

  • 9. Data: 2011-08-03 22:50:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 03 Aug 2011 21:47:20 +0200, Marcin Jan napisał(a):
    497,Jechal_pijany_i_bez_prawa_jazdy__ale_jest_niewin
    ny.html

    > szkoda, bo nie wykluczone że dla nie których mógł być to dodatkowy
    > straszak przed jazdą po alkoholu.

    Ale czy to dobrze ? A jaki bedzie straszak na trzezwych, ktory jednak
    powqoduja zdecydowana wiekszosc wypadkow.

    W tej sprawie jedno jest bulwersujace - czemu prokurator nie znal prawa i
    oskarzyl prawidlowo jadacego kierowce o spowodowanie wypadku.

    J.

  • 10. Data: 2011-08-03 23:45:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 3 Aug 2011 15:04:19 +0200, Robert_J napisał(a):

    > Ale to dyskutowali raczej zwolennicy PRL-owskiego patentu,
    > że pijany musi być za wszystko odpowiedzialny ;-)). Nawet za
    > to, że ktoś mu w dupę wjechał..

    bo jak pijany, to pewnie zapomnial wlaczyc swiatla stop przy hamowaniu.

    Ale w d* mozna oberwac bo sie droge zajechalo ..

    J.