  • 1. Data: 2011-08-03 13:33:37
    Temat: 7-miejsc - co mam obejrzeć?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Co aktualnie uważacie za godne uwagi z okolicy 2006-7 *wyłącznie* w
    benzynie o mocy około 120kM z siedmioma miejscami? Preferowane 7 foteli
    z czego 2 chowane w podlogę. Jak będą wyciągane to nie jest bardzo źle,
    ale ... Cel 7-miejsc: żadko, ale przydało by się kilka razy w roku.
    Autko nie powinno wyglądać jak autobus, zamierzam tym normalnie się
    poruszać po mieście.

    Opel Zafia II bardzo mało w benzynie.

    Hyundai Trajet chyba mało popularny. Siedzenia nie są chowane w podłogę?

    VW Touran to chyba za wysoki pulap cenowy

    Seat Alhambra - nie widzę benzyny

    Dacia Logan - chyba najtaniej, jednak odoszę wrażenie że ktoś wcisnął do
    normalnego kombi dodatkowe fotele.

    Ford S-Max - drogi i nie widzę benzyny

    Osobiście skłaniam się do Zafiry ze względu na popularnośc Opla i mam
    nadzieję dostepność części i mechaników. Mam jeszcze jakieś opcje?

  • 2. Data: 2011-08-03 13:44:12
    Temat: Re: 7-miejsc - co mam obejrzeć?
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

    > Mam jeszcze jakieś opcje?

    Citroen C4 GP
    Peugeot 5008

    Z tym, ze ten drugi jest produkowany od niedawna i na razie jest malo
    uzywek. No i IMHO jest brzydki :)

    --
    ml

  • 3. Data: 2011-08-03 13:52:36
    Temat: Re: 7-miejsc - co mam obejrzeae?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-08-03 13:44, Marcin Luty wrote:
    > Citroen C4 GP

    Nie widzę takiego.

    > Peugeot 5008

    Interesują mnie okolice 2006-7.

  • 4. Data: 2011-08-03 13:56:13
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Bardzo niedawno już były ze dwa wątki o 7-miejscowych samochodach.

    Co wy wszyscy, po pięcioro dzieci macie czy jak? 8-)

    MJ

  • 5. Data: 2011-08-03 14:09:37
    Od: MHM <m...@p...pl>

    > Nie widzę takiego.

    GP - Grand Picasso

    --
    MHM
    http:\\www.skc.org.pl - Sudecki Klub Citroena

  • 6. Data: 2011-08-03 14:25:38
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > Hyundai Trajet chyba mało popularny. Siedzenia nie są chowane w podłogę?

    Siedzenia są na stałe a silników 2.0 Pb jest jak na lekarstwo.

    > Dacia Logan - chyba najtaniej, jednak odoszę wrażenie że ktoś wcisnął do
    > normalnego kombi dodatkowe fotele.

    Podobno te dwa miejsca są naprawdę wygodne tylko co z tego skoro środek tego
    samochodu jest taki jest naprawdę bardzo bardzo mało fajny. Silniki poniżej
    1.6 przy gazie wymagają uciążliwego i częstego regulowania zaworów (o ile
    mnie pamięć nie myli - kopalnie wiedzy to daciaklub.pl)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 7. Data: 2011-08-03 14:26:26
    Od: <MW>

    > Bardzo niedawno już były ze dwa wątki o 7-miejscowych samochodach.
    >
    > Co wy wszyscy, po pięcioro dzieci macie czy jak? 8-)

    Poprawiło się w kraju, wszystkim, to i elektorat PiSu i LPR postanowił się
    zmotoryzować ;-0 - to między innymi świetny sposób na zmniejszenie przyrostu
    naturalnego - można jeździć zamiast, można rozbijać się i przecinać te linie
    rozwojowe populacji...
    --
    MW

  • 8. Data: 2011-08-03 14:31:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Dacia Logan - chyba najtaniej, jednak odoszę wrażenie że ktoś wcisnął do
    > normalnego kombi dodatkowe fotele.

    A nie o to Ci chodziło?

    > Ford S-Max - drogi i nie widzę benzyny
    >
    > Osobiście skłaniam się do Zafiry ze względu na popularnośc Opla i mam
    > nadzieję dostepność części i mechaników. Mam jeszcze jakieś opcje?

    Chevrolet Captiva.
    Oraz pewnie co większe dostawczaki w rodzaju Caddy.

  • 9. Data: 2011-08-03 15:25:28
    Od: PoleApart <p...@g...com>

    On Wed, 03 Aug 2011 13:33:37 +0200, Sebastian Biały wrote:

> [...]
    > ale ... Cel 7-miejsc: żadko, ale przydało by się kilka razy w roku.
    > Autko nie powinno wyglądać jak autobus, zamierzam tym normalnie się

    Nie bez powodu drogi. Większość tych aut się głównie sprzedaje z silnikami
    diesla ale benzynowe też występują. W S-Maxie masz benzynowe 5-cylindrowe
    turbo - 2.5T. Najmniej autobusowe auto z vanów.

  • 10. Data: 2011-08-03 16:39:17
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-08-03 13:56, Michal Jankowski wrote:
    > Bardzo niedawno już były ze dwa wątki o 7-miejscowych samochodach.
    > Co wy wszyscy, po pięcioro dzieci macie czy jak? 8-)

    Kiedyś się śmiałem. Kilka dni temu wróciłem z urlopu i okazało się że
    2+2 = 7. Szczególnie jak pojawiają się dziadki i ciotka też chętni to
    przejechania się nad wodę.