  • 11. Data: 2010-07-27 09:20:39
    Temat: Re: Alternator Merc. E270
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4c4e0bc5$0$19172$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > No teraz nie, ale na poczatku chcieli...

    Aha... normalnie uczciwi ludzie, mówię Ci. Marża rzędu 300% to jest przecież
    nic dziwnego, jeśli chodzi o produkty, które sam spokojnie możesz sobie
    kupić u alternatywnego źródła.

    Weź kup alternator tam, gdzie jest najtańszy. Zweryfikuj tylko to, czy
    będzie pasował do danego modelu (numer VIN, albo oznaczenia ze starego
    alternatora). Zawieź ten alternator do gości, którzy oferowali Ci za taki za
    jedyne 2500 PLN i każ sobie zamontować przywieziony. Chyba, że dla Ciebie
    1000 PLN w przód czy w tył nie robi różnicy ;)

    Jurand.

  • 12. Data: 2010-07-27 16:03:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w
    > Wcale nie chcą. Naprawdę. To, że najpierw powiedzili 5700, a
    > rozmowa skończyła się na 2500, jest najlepszym przykładem ich
    > uczciwości. Zwłaszcza,

    No co, promocja taka :-)

> [...]

    > oznaczenia ze starego alternatora). Zawieź ten alternator do
    > gości, którzy oferowali Ci za taki za jedyne 2500 PLN i każ sobie

    Zeby sie okazalo ze kupil pan jakas tania podrobe i sie zepsula ?

    J.

  • 13. Data: 2010-07-27 16:04:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał
    _wodny_e220_e270_e320.html

    > To dopiero przerost formy nad treścią.
    > Kolejny "dobry wynalazek" obok koła dwumasowego.

    Nie wiem o co chodzi, ale sprawia wrazenie znacznie mniejszego niz
    zwykly.

    I moze nie bedzie pekal co zime :-)

    J.

  • 14. Data: 2010-07-27 16:06:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    J.F. pisze:>
    > Nie wiem o co chodzi, ale sprawia wrazenie znacznie mniejszego niz zwykly.
    > I moze nie bedzie pekal co zime :-)

    Nigdy mi nie pekl alternator ;)
    Teraz mam 150A, fabrycznie nie ruszany - zamiast polewac go woda zrobili
    dolot powietrza i tez dziala:)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 15. Data: 2010-07-27 17:05:40
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    J.F. pisze:

    > Nie wiem o co chodzi, ale sprawia wrazenie znacznie mniejszego niz zwykly.

    Ale mniejszy nie jest.

    > I moze nie bedzie pekal co zime :-)

    Ale szczotek, czy regulatora nie wymienisz... w zasadzie ten typ jest
    nierozbieralny.
    Juz jedna E klase przerabialem pod alternator od VW.

    --
    Karolek

  • 16. Data: 2010-07-27 18:40:39
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 2010-07-26 21:38, colidar pisze:
    > Witam
    >
    > Padł alternator w mercedesie E270 (rok prod.1999, turbodiesel).

    Tak z ciekawości przy jakim przebiegu padł? Mam E270 i już nieraz
    straszono mnie cenami alternatorów.

    5700zł kosztuje nowy alternator w ASO więc niekoniecznie chcieli cię
    orżnąć.

  • 17. Data: 2010-07-27 18:41:38
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 2010-07-26 22:39, colidar pisze:

    > Jest jeszcze kwestia nowy / regenerowany.
    > Mnie interesuje nowy. W miejscach typu allegro trudno laikowi odróżnić
    > jeden od drugiego;

    Nowy w ASO 5700zł + ewentualna robocizna

  • 18. Data: 2010-07-27 19:22:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nigdy mi nie pekl alternator ;)

    Bo nie miales wloskiego :-)

    J.

  • 19. Data: 2010-07-27 19:23:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ale mniejszy nie jest.

    > Ale szczotek, czy regulatora nie wymienisz... w zasadzie ten typ
    > jest nierozbieralny.

    Pytanie ile szczotki wytrzymuja.

    Bo jak padnie cos ambitniejszego niz szczotki .. juz chyba tylko
    hobbysta moze sobie sam naprawic, mechanikowi sie w zasadzie nie
    oplaca.

    J.

  • 20. Data: 2010-07-27 20:27:20
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2010-07-27 00:33, Olek pisze:

    > przeczytałem, no i co w związku z tymi okularami? :)

    A sorry, okulary inteligencji nie zastepuja.
    On nie pisal o ASO :-P

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===