  • 21. Data: 2010-07-27 20:44:00
    Temat: Re: Alternator Merc. E270
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    J.F. pisze:

    > Pytanie ile szczotki wytrzymuja.
    >
    > Bo jak padnie cos ambitniejszego niz szczotki .. juz chyba tylko
    > hobbysta moze sobie sam naprawic, mechanikowi sie w zasadzie nie oplaca.

    No nie moge sobie przypomniec co bylo w tej E-klasie, ktora
    przerabialem... chyba wygladalo na regulator, ale teraz to juz nie
    pamietam... wiem, ze sie uparlem, aby go rozebrac... no i rozlupalem w
    koncu, ale do zlozenia sie juz nie nadawal.
    Ogolnie to sprzet w zasadzie nie rozbierlny i nie naprawialny (wszytsko
    wewnatrz zalane i zaklejone, lacznie z obudowa).
    Tak czy inaczej przy cenach tych alternatorow, naprawiac by sie z cala
    pewnoscia oplacalo... tylko cala ta naprawa to niezla rzezba bedzie :/

    --
    Karolek

  • 22. Data: 2010-07-27 21:40:16
    Od: colidar <c...@w...wp.pl>

    CUT_INZ pisze:
    > Tak z ciekawości przy jakim przebiegu padł? Mam E270 i już nieraz
    > straszono mnie cenami alternatorów.
    >
    > 5700zł kosztuje nowy alternator w ASO więc niekoniecznie chcieli cię
    > orżnąć.

    Przebieg 300 000 km z niewielkim okładem.

    Dzięki za informacje.

    --
    Dzieci zaczynają w końcu myśleć, że Bóg jest kręgowcem w gazowym stanie
    skupienia. - A. Einstein