  • 1. Data: 2010-07-26 20:51:54
    Temat: Re: Alternator Merc. E270
    Od: Regand <r...@w...pl>

    > Co myslicie? Chcą mnie orżnąć?

    http://allegro.pl/item1161717968_alternator_mercedes
    _wodny_e220_e270_e320.html

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-07-26 21:02:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Regand pisze:
    >> Co myslicie? Chcą mnie orżnąć?
    > http://allegro.pl/item1161717968_alternator_mercedes
    _wodny_e220_e270_e320.html

    To dopiero przerost formy nad treścią.
    Kolejny "dobry wynalazek" obok koła dwumasowego.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2010-07-26 21:38:31
    Temat: Alternator Merc. E270
    Od: colidar <c...@w...wp.pl>

    Witam

    Padł alternator w mercedesie E270 (rok prod.1999, turbodiesel).
    Serwis (nie ASO) zaczął od 5700 zł, potem 4000, teraz "znaleźli" za 2500
    zł. Zapłacę ile każą, bo to pilne, potrzebuję wozu, a bez samochodu nie
    zarobię. Życie.

    Znalazłem tu: http://altera.jdm.pl/catalog/index.php?cPath=21_74_7
    92
    najdroższy za 1600 zł.

    Serwis mówi, że to jakiś rzadki typ, chłodzony wodą, ale google mówi, że
    chłodzenie wodą to dziś standard w E-klasie.

    Co myslicie? Chcą mnie orżnąć?

    Pozdr.
    --
    Dzieci zaczynają w końcu myśleć, że Bóg jest kręgowcem w gazowym stanie
    skupienia. - A. Einstein

  • 4. Data: 2010-07-26 21:54:32
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-07-26 21:38, colidar wrote:

    > Co myslicie? Chcą mnie orżnąć?
    >
    > Pozdr.

    a widziałeś gdzieś ASO, które nie chce "orżnąć"? :)

  • 5. Data: 2010-07-26 22:32:24
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2010-07-26 21:54, Olek pisze:

    > a widziałeś gdzieś ASO, które nie chce "orżnąć"? :)

    Ty napewno nie bo zapomniales okularow :P
    Przeczytaj posta jeszcze raz :P

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 6. Data: 2010-07-26 22:39:43
    Od: colidar <c...@w...wp.pl>

    Regand pisze:

    > http://allegro.pl/item1161717968_alternator_mercedes
    _wodny_e220_e270_e320.html

    > pozdrawiam

    Jest jeszcze kwestia nowy / regenerowany.
    Mnie interesuje nowy. W miejscach typu allegro trudno laikowi odróżnić
    jeden od drugiego;

  • 7. Data: 2010-07-26 22:45:59
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "colidar" <c...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Serwis mówi, że to jakiś rzadki typ, chłodzony wodą, ale google mówi, że
    > chłodzenie wodą to dziś standard w E-klasie.

    Wcale nie chcą. Naprawdę. To, że najpierw powiedzili 5700, a rozmowa
    skończyła się na 2500, jest najlepszym przykładem ich uczciwości. Zwłaszcza,
    że takie alternatory kosztują tyle, co napisałeś - okolice tysiąca z hakiem.

    Jurand.

  • 8. Data: 2010-07-27 00:27:13
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Wcale nie chcą. Naprawdę. To, że najpierw powiedzili 5700, a rozmowa
    > skończyła się na 2500, jest najlepszym przykładem ich uczciwości.

    No teraz nie, ale na poczatku chcieli...

    --
    Picasso

  • 9. Data: 2010-07-27 00:33:20
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-07-26 22:32, krzyss wrote:

    > Ty napewno nie bo zapomniales okularow :P
    > Przeczytaj posta jeszcze raz :P

    przeczytałem, no i co w związku z tymi okularami? :)

  • 10. Data: 2010-07-27 01:49:20
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No teraz nie, ale na poczatku chcieli...

    Kazdy chce zarobic ;)