  • 11. Data: 2009-08-21 13:26:42
    Temat: Re: Alternatywny zestaw głośnomowiący dla E51
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel"

    > To w takim razie jest conajmniej dwukrotnie za duża, zmniejsz to.

    Nie, cierpię na gigantyzm sygnaturkowy.
    Sygnaturkę też chcę mieć najdłuższą.

    pzdr
    olo

    4353 (20090820) __________

  • 12. Data: 2009-08-21 13:31:09
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel"

    > Wciąż nie zrozumiałeś, to może inaczej - to powyżej nie świadczy za dobrze
    > o kulturze autora.

    IMVHO to źle o kulturze świadczy offtopowe wcinanie się do dyskusji
    połajankami.
    Pisz na temat albo spadaj się użalać i leczyć kompleksy na pręgierz
    zakompleksiony człeczyno.

    PLONK
    bez pozdrowień
    olo

    4353 (20090820) __________

  • 13. Data: 2009-08-21 13:46:21
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    olo wrote:
    > Nie, traktuj go jak sygnaturkę

    Chętnie, ale jak tak, to go oznacz prawidłowymi delimiterem. HINT: "-- "
    w nowej linii.

    Jakub

  • 14. Data: 2009-08-21 13:51:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 21 Aug 2009 15:26:42 +0200, olo napisał(a):

    > Nie, cierpię na gigantyzm sygnaturkowy.
    > Sygnaturkę też chcę mieć najdłuższą.

    Świetnie, możesz mieć nawet tysiąc linii, jak sobie postawisz prywatny
    serwer. W usenecie dopuszcza się cztery linijki.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 15. Data: 2009-08-21 13:52:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 21 Aug 2009 15:31:09 +0200, olo napisał(a):

    > IMVHO to źle o kulturze świadczy offtopowe wcinanie się do dyskusji
    > połajankami.

    Zanim zaczniesz pisać, powineneś sie zastosować do zasad kultury panujących
    w miejscu publicznym z którego korzystasz.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 16. Data: 2009-08-21 14:54:28
    Od: "Korsarz" <2...@7...eu>

    > Mówisz, masz:
    > http://tiny.pl/hhsgl
    > Używałem nawet w kasku narciarskim.

    Hmm generalnie niezle, 16h rozmow, ale troche duze, idealnie by bylo gdyby
    bylo to tylko wewnatrzuszne i jeszcze nie migaly nonstop diodami ;)

  • 17. Data: 2009-08-21 14:59:33
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Korsarz" <2...@7...eu> napisał w wiadomości grup

    > Hmm generalnie niezle, 16h rozmow, ale troche duze, idealnie by bylo gdyby
    > bylo to tylko wewnatrzuszne i jeszcze nie migaly nonstop diodami ;)
    Zajdź do MM i przetestuj zestawy głośnomówiące. Niektóre są głośniejsze od
    telefonu. :)