  • 1. Data: 2009-02-11 17:00:25
    Temat: Analogowe Telefony bezprzewodowe ze słuchawkami nagłownymi
    Od: "Marcin Balut" <m...@p...onet.pl>

    Czy ktoś może wie gdzie tanio kupię telefony analogowe ze słuchawkami
    nagłownymi (bez przewodowymi)

  • 2. Data: 2009-02-11 17:38:54
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    Marcin Balut pisze:
    > Czy ktoś może wie gdzie tanio kupię telefony analogowe ze słuchawkami
    > nagłownymi (bez przewodowymi)

    bezprzewodowymi? WOW o takim czymś nie słyszałem. Sam jestem ciekaw ile
    takie cudo kosztuje.

    ToMasz

  • 3. Data: 2009-02-11 19:51:14
    Od: "Marcin Balut" <m...@p...onet.pl>

    > bezprzewodowymi? WOW o takim czymś nie słyszałem. Sam jestem ciekaw ile
    > takie cudo kosztuje.

    mam ofertę ale na 800zł brutto, inne powyżej 1000zł, zastanawiam się czy
    można coś taniej kupić.

  • 4. Data: 2009-02-11 20:28:42
    Od: Szyba <s...@g...pl>

    Marcin Balut pisze:

    > mam ofertę ale na 800zł brutto, inne powyżej 1000zł, zastanawiam się czy
    > można coś taniej kupić.

    Masz do wyboru:
    http://www.jabra.com/Sites/Jabra/PL-Pl/Headsets/Page
    s/JabraGN1000.aspx
    plus to:
    http://www.jabra.com/Sites/Jabra/PL-Pl/Headsets/Page
    s/JabraGN9330e.aspx
    ..albo to:
    http://www.plantronics.net.pl/karta_5792_cs351_a_sup
    raplus_wireless_bezprzewodowa_sluchawka_na_jedno_uch
    o_w_zestawie_z_podnosnikiem_hl10_plantronics.html
    ....ergo- 800 PLN to mało...
    Pzdr!
    Szyba

  • 5. Data: 2009-02-11 20:36:40
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    Szyba pisze:

> [...]
    raplus_wireless_bezprzewodowa_sluchawka_na_jedno_uch
    o_w_zestawie_z_podnosnikiem_hl10_plantronics.html

    możesz zejść z wymaganiami, i kupić telefon DECT, i do niego słuchawki (
    miałem takeigo panasonica) wyjdzie cie to jakies 400zł za nówke, albo
    taniej. Możesz kupić dowolnego kompa za 300zł, modem za 10zł i do niego
    moduł BTza 15zł i słuchawke BT za 75zł. też bedzie działać. Pytanie PO
    CO? Ci którzy muszą pracować przez telefon, najczęściej siedza na tyłku
    i notują; tu dobrze rozwieszony kabel naprawde nie przeszkadza.
    ToMasz

  • 6. Data: 2009-02-11 21:14:18
    Od: "Marcin Balut" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ci którzy muszą pracować przez telefon, najczęściej siedza na tyłku i
    > notują; tu dobrze rozwieszony kabel naprawde nie przeszkadza.

    tak, ale zaczyna być problem jak trzeba pójść do pomieszczenia obok i coś
    przynieść lub obsłużyć klienta na żywo.

  • 7. Data: 2009-02-11 21:54:26
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    > tak, ale zaczyna być problem jak trzeba pójść do pomieszczenia obok i coś
    > przynieść lub obsłużyć klienta na żywo.

    no to podsumujmy:

    rozwiazanie specjalizowane, jakość trudna do oszacowania - cena - kosmos

    DECT+słuchawki - testowałem, jest OK, moze nawet ma to sens ze względu
    na łatwą zmiane zasilania (zależy ile czasu jesteś online) wada? 250
    gram na pasku i kabelek do ucha na pleckach. (cena tak moze do 300zł)

    telefonia wpakowana w kompa+słuchawka BT. W ogólnym rozrachunku to moze
    być najbardziej komfortowe, a kompa i tak i tak masz. pytanie ile
    wytrzyma słuchawka BT?

    jeśli głównie odbierasz rozmowy to przenieś numer do ery domowej,
    telefon z BT(50zł) i słuchawka BT. W tym przypadku zapomnij o rozmowach
    wychodzących ze względu na cene...

    ToMasz

  • 8. Data: 2009-02-12 10:42:52
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

    > telefonia wpakowana w kompa+słuchawka BT. W ogólnym rozrachunku to moze
    > być najbardziej komfortowe, a kompa i tak i tak masz. pytanie ile
    > wytrzyma słuchawka BT?

    I jaki ma zasięg. Z sąsiedniego pokoju chyba już nie pociągnie.

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 9. Data: 2009-02-12 16:00:38
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    Uncle Pete pisze:

    > I jaki ma zasięg. Z sąsiedniego pokoju chyba już nie pociągnie.

    Wszystko to półśrodki za mniej niż pół ceny :)

    Co do BT: ja zrobiłem tak: przedłuzacz USB poprowadziłem tak aby koniec
    był bliżej centrum mieszkania i nic go nie zasłaniało. Dopiero wtedy
    wetknąłęm do niego BT. 2 metry w poziomie i wysokość 50cm ponad
    monitorem zrobiło wyraźną różnice. Później kupiłem prawdziwy moduł BT,
    na śledziu (jak pci) z antenką na kablu - i teraz jest dopiero luksus.
    Wprawdzie reklama mówiła o 200m, ale ja myśle ze prawdziwe 20m to
    wystarczająca odległość...
    ToMasz

  • 10. Data: 2009-02-14 12:23:18
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Marcin Balut" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > mam ofertę ale na 800zł brutto, inne powyżej 1000zł, zastanawiam się czy
    > można coś taniej kupić.

    Wez jakiegos bezprzewodowego Gigaseta (Siemens), ale takiego z wyjsciem na
    sluchawke, a do tego sluchawke naglowna Panasonica (na kablu). Caly zestaw
    masz bezprzewodowy, a zaplacic powinienes do 300zl netto.
    Masz naprawde dobry sprzet za sensowna cene. Plantronics to to nie jest, ale
    do biura spokojnie powinien wystarczyc - nam wystarcza...
    Jesli bierzesz telefon bezprzewodowy i do tego sluchawke bezprzewodowa, to
    gdzie tutaj jest sens... to lepiej telefon stacjonarny ze sluchawka
    bezprzewodowa, albo telefon bezprzewodowy ze sluchawkami na kabelku - przy
    czym ta druga opcja jest duzo sensowniejsza. Wtedy telefon wkladasz do
    kieszeni, masz do niego pelen dostep (pelna funkcjonalnosc telefonu, a nie
    jak w przypadku samej sluchawki - tylko polacz i rozlacz)

    Pozdrawiam
    Michal