  • 1. Data: 2009-02-10 18:37:51
    Temat: Szukam sensownej oferty na tańsze połaczenia do sieci polkomtel (plus)
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Ponieważ wykonuję sporo połaczeń do sieci plus, do tego stopnia że
    jestem skłonny odpalić numer specjalnie do tych celów, szukam jakiejś
    sensownej oferty, najlepiej z telefonii mobilnej, chociaż
    niekoniecznie, znaczy może być VoIP

    Nie interesują mnie pakiety wystarczające na pół rozmowy, uruchamialne
    raz na 30 dni, obwarowane 5 innymi warunkami (z tego właśnie powodu
    wyniosłem się ze swoim głównym numerem z plusa do play-a).

    mogą być to tanie połaczenia do sieci plusa wyłacznie w godzinach poza
    szczytem, bylebym mógł poprostu z tego numeru dzwonić a nie sprawdzać
    co chwile ile minut zostało, dopuszczalne jest od biedy tak jak mam w
    taktaku, że mogę raz na miesiąc uruchomić do 10 pakietów po 25 minut
    bo pewnie 250 minut miesięcznie mi styknie

    jest gdzieś taka oferta ?

  • 2. Data: 2009-02-10 20:17:54
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Numer w plusie (może domowy?) i Swojaki za 11 gr./min. + 1 zł/numer, albo wybrane do
    trzech czy jakoś tak podobnie.
    Jak weźmiesz bez aparatu, to może Ci zaoferują abonament za 10 zł netto/mies.
    (wszystko do wygadania, czyli 90 minut).
    A za 30-35 zł abo będziesz miał 250-300 minut.
    Tradycyjnie zwykle lepiej wybrać ofertę dla firm (choć jesli dzwonisz tylko
    wieczorami, to nie zawsze, bo wtedy prywatny może być tańszy, jak w 1069)
    JaC

  • 3. Data: 2009-02-11 10:38:50
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 10 Feb 2009 21:17:54 +0100, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:

> [...]
    wieczorami, to nie zawsze, bo wtedy prywatny może być tańszy, jak w 1069)

    jak nie kijem to pałą, jak nie kretyńskie pakiety na pół rozmowy wraz
    ze skąplikowanymi ograniczeniami to jakieś deklarowanie się gdzie ja
    mam dzwonić. nie o to mi chodzi

    ja chce tak jak w orange, gdzie po doładowaniu konta o 100zł mam 20gr
    za minute do orange, bez udziwnień, poprostu biorę telefon orange i
    dzwonie do orange. tak samo chcę mieć telefon plusowy, który biorę i
    dzwonie do plusa

  • 4. Data: 2009-02-11 12:39:25
    Od: "r." <n...@n...com>

> [...]
    > za minute do orange, bez udziwnień, poprostu biorę telefon orange i
    > dzwonie do orange. tak samo chcę mieć telefon plusowy, który biorę i

    Bez udziwnień to w mobilkingu (0,39zł) i mbanku (0,45zł).

    pozdrawiam
    r.

  • 5. Data: 2009-02-11 13:56:45
    Od: Radius <radius@radius>

    r. pisze:
    [...]

    > Bez udziwnień to w mobilkingu (0,39zł) i mbanku (0,45zł).

    W jedynej najlepszej sieci tuBiedronka 33 gr.

    r_

  • 6. Data: 2009-02-11 14:19:39
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Radius napisał:

    > W jedynej najlepszej sieci tuBiedronka 33 gr.

    A tam nie jest drobnym drukiem napisane, że taka cena obowiązuje przez
    pierwszy miesiąc czy dwa, a później to jest dwa-trzy razy tyle?

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2009-02-11 14:41:57
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Wed, 11 Feb 2009 13:39:25 +0100, "r." <n...@n...com> wrote:

    >Bez udziwnień to w mobilkingu (0,39zł) i mbanku (0,45zł).

    jak na połączenia wewnątrzsieciowe to drogo, a jak na połaczenia do
    innych to mam tyle w play-u plus ładny telefon w dobrej cenie :)

  • 8. Data: 2009-02-11 15:40:51
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Stale z tej samej lokalizacji, czy chcesz być mobilny?
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2009-02-12 11:48:20
    Od: komar <k...@1...cc>

    futszaK pisze:

> [...]
    > mam dzwonić. nie o to mi chodzi
    >
    > ja chce tak jak w orange, gdzie po doładowaniu konta o 100zł mam 20gr

    w orange dla firm to za 70zł/miesięcznie masz rozmowy wewnątrz sieci za darmo...

  • 10. Data: 2009-02-12 20:24:16
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 12 Feb 2009 12:48:20 +0100, komar <k...@1...cc> wrote:

    >w orange dla firm to za 70zł/miesięcznie masz rozmowy wewnątrz sieci za darmo...

    tylko to 100zł jest na pół roku...