  • 1. Data: 2015-05-23 13:56:43
    Temat: Android-PC - działający.....
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    jest sobie projekt, którego celem jest umożliwienie uruchomienia
    androida na pc. Moim zdaniem super sprawa, dla dzieci, dziadków, dla
    hecy, albo dla samozadowolenia.
    Można pobrać obraz iso, wpakować na pendriva i uruchomić andrioda na
    kompie. niestety, na tym się kończy. przesadziłem, można jeszcze
    uruchamiać programy które ma goły andriod, czyli kalkulator, internet i
    youtube. Udało mi się zainstalować co prawda jakieś gry ( z kategorii
    logiczne, żeby nie wymagały super grafiki), ale żadna się nie uruchamia.
    Czy ktoś z Was używa takiego android-pc na EEE-PC? Bo właśnie na eeeepc
    jest to tworzone, i sterowniki grafiki chyba są tylko na intela915.
    Czy na eeepc działa andek lepiej?
    ToMasz