  • 191. Data: 2014-08-17 17:08:01
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości
    >Użytkownik "Marek" <f...@f...com>
    >Tak tak, i obok procesora 32-bitowego dokłada się 1-bitowy

    Bywa. Np 4GB na proces, a dopiero w zarzadzaniu pamiecia wirtualna
    dodatkowe 16 bitow.

    J.

  • 192. Data: 2014-08-17 17:11:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >Koniecznością.
    >Już sporo telefonów i tabletów ma 3GB RAM, niedługo będą miały ponad
    >4 - do tego potrzeba 64 bitów. Wcale nie do zwiększenia prędkości, bo
    >ten zysk jest marginalny. Zresztą podobnie było w przypadku rynku PC
    >przy przejściu na 64b.

    W pecetach troche inaczej - tam nie wiedziec czemu te 3-4GB jest
    naprawde wykorzystane.
    Jak zaczyna brakowac, ktos chce wiecej, doklada RAM ... a tu system
    nie obsluguje ...

    >Marketing robi wodę z mózgu, zwłaszcza u słabszych jednostek.

    No, film na DVD ponad 4GB zajmuje. Na razie podzielony na kilka plikow
    :-)

    J.

  • 193. Data: 2014-08-17 17:18:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości

    >Domyślnie zakładamy że nowsza == lepsza/szybsza.

    Nowsze jest tez 8 rdzeni.
    A czy lepsza ... jak tam z poborem mocy ? :-)

    >Czemu żaden?

    Bo zaden. Nie masz jeszcze zadnej aplikacji ktora to wykorzystuje, nie
    powinienes miec, bo te 32 bit powinno wiekszosci wystarczyc, nie masz
    4GB ram w telefonie, ani czym ich zapelnic ...

    >Zdefiniuj *szybkie*...

    Szybciej niz przeczytasz, szybciej niz mgnienie oka :-)

    No i skad wniosek ze na 64 bedzie szybciej ? Wiele szyfrowan schodzi
    na pojedyncze bity ...

    J.

  • 194. Data: 2014-08-17 17:22:31
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/17/2014 5:06 AM, paskuda03 wrote:

> [...]
    > przywiązania będącego w rzeczywistości uzależnieniem,
    > - to człowiek chory, ubezwłasnowolniony.
    > Nie jest w stanie w pełni kontrolować swojego postępowania.
    > Nie może wyobraziś sobie świata i życia bez obiektu kultu.
    > Prawdopopdobnie nie zdaje spobie sprawy ze swojej choroby, albo też
    > świadomie
    > ignoruje objawy, zupełnie jak palacz, alkocholok, czy narkoman.
    > Ale medycyna współczesna poczyniła znaczne postępy w dziedzinie leczenia
    > uzależnień.
    > Są już możliwości zdiagnozowania i zapewne kliniki leczące tę przypadłość.
    ction-6-signs-_n_2931662.html

    > http://www.smosh.com/smosh-pit/articles/9-signs-your
    e-iphone-addict
    > http://www.mizwhiz.com/protecting-children/how-to-pr
    event-iphone-addiction.html

    > http://www.techradar.com/news/phone-and-communicatio
    ns/mobile-phones/are-you-addicted-to-your-iphone-and
    -is-it-screwing-up-your-life-677867

    > http://forums.imore.com/iphone-4/212635-top-10-signs
    -cell-phone-addiction.html

    > ;-)

    a te linki, to jak się maja do tematu wątku? <rs>

  • 195. Data: 2014-08-17 17:29:49
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/17/2014 5:14 AM, Mirek Ptak wrote:

    > O zręcznym trollingu, na który dałeś się nabrać.

    mówisz, że odpowiadający w tych wątkach to trolle. tak coś podejrzewałem.

    > W sumie niewinne treści pisze...
    > Może coś takiego a'propos:
    > ---------------------
    > W pewnej gazecie napisali, że użytkownicy usenetu z nickiem na "M" są
    > średnio 2 razy mądrzejsi od reszty.
    > Planujecie może zmianę nicka?
    > -----------------------
    > :)

    nie planujemy. przyzwyczailiśmy się do tego, którego używamy od lat. <rs>

  • 196. Data: 2014-08-17 17:50:02
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 17 Aug 2014 11:22:31 -0400, rs <n...@n...spam.info>
    wrote:

> [...]
    -is-it-screwing-up-your-life-677867

    -cell-phone-addiction.html

    >a te linki, to jak się maja do tematu wątku? <rs>

    ma sie 100 procentowo do ZAWARTOSCI watku

    A.L.

  • 197. Data: 2014-08-17 17:51:12
    Od: "paskuda03" <p...@p...pl>

    > a te linki, to jak się maja do tematu wątku? <rs>

    Podniecacie się procesorami 64 bitowymi i licytujesie się
    nieskończonymi możliwościami systemów operacyjnych,
    a tymczasem jesteście (a może i jesteśmy) zmanipulowanymi
    przez media i naganiaczy klientami wydającymi krocie
    na zabawki których możliwości wykorzystacie w 2 %.
    A może święta wojna której elementem są posty na grupie
    pl.misc.telefonia.gsm to tylko element walki o klienta i
    grą marketingowców. Jednym z elementów składowych
    strategii reklamowej jakiejś wielkiej światowej marki...
    Podobno jest to uleczalne zarówno zakupoholizm jak i
    uzależnienie od coraz to nowych błyszczących zabawek.
    ;-)

    --
    Paskuda03

  • 198. Data: 2014-08-17 17:57:55
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/17/2014 11:51 AM, paskuda03 wrote:

> [...]
    > Podobno jest to uleczalne zarówno zakupoholizm jak i
    > uzależnienie od coraz to nowych błyszczących zabawek.

    ty kolejny(a), ktory sobie ambone tutaj zaintalawale(a)s
    powtorze pytanie. jak sie ma twoj post do tematu watku?
    <rs>

  • 199. Data: 2014-08-17 17:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Między innymi dzięki 64-bitom... Już o tym mówiliśmy przecież.

    Przepraszam, nie czytam az tak dokładnie wątku.

    > Applowski iPhone5S nie ma więcej niż 4Gb RAMu, wyobraź sobie.

    Wiem.

    > Widzę że przekonanie o tym, że dla mniejszej od 4Gb RAM pamięci
    > architektura 64-bitowa nie ma żadnych zalet jest mocno zakorzenione...

    O to mi własnie chodziło.
    Sadziłem ze 64 sa własnie do obsługi pamieci.
    Dzięki za info, ze nie tylko.

  • 200. Data: 2014-08-17 18:00:06
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/17/2014 11:50 AM, A.L. wrote:

    > ma sie 100 procentowo do ZAWARTOSCI watku
    > A.L.

    jeśli masz na myśli swoje posty, to zgadzam się z tobą w 100%. <rs>