eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmAndroid i usługa Kalendarz › Android i usługa Kalendarz
  • Data: 2018-04-11 21:46:08
    Temat: Android i usługa Kalendarz
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mam problem z Kalendarzem na tablecie.
    Zawsze wydawało mi się, że Kalendarz powinien domyślnie chodzić, a tu wygląda
    że nie mam go.
    Po uruchomieniu Kalendarza system chce, aby się zalogował, przy czym przy
    próbie wpisania emaila pojawia się "Konto już istnieje na urządzeniu", a przy
    wybraniu "nowe konto" pojawia się wybór pomiędzy Adobe, Firma i Exchange.

    Natomiast w ustawieniach synchronizacji nie widzę Kalendarza w ogóle -- nie ma
    nawet takiej pozycji.

    Co może być nie tak? Gdzieś go trzeba włączyć?

    PS. Przez przeglądarkę Kalendarz oczywiście działa i można dodawać wydarzenia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: