  • 121. Data: 2014-09-26 08:32:12
    Temat: Re: Android - jak to jest z tymi polskimi znakami?
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-22 23:31, Budzik pisze:

    > Aha.
    > No to napisze inaczej - to co napisałes to nieprawda.
    > Wysyłam czesto znacznie wieksze smsy niz 160 znaków i nigdy same nie
    > przekształcają się w mmsy.
    > Po prostu są dzielone i wysyłane w kilku wiadomosciach sms zamiast w
    > jednej.

    Myślę że zbyt łatwo przypinasz komuś łatki. Dlaczego na tej grupie jest
    tylu użytkowników którzy wbrew faktom zarzucają mi pisanie nieprawdy.
    Niedawno Chris i kilku innych zarzucali mi kłamstwo, że program AutoMapa
    wbrew temu co piszę, nigdy nie był w Google Play płatny..., a teraz ty
    otwarcie zarzucasz mi kłamstwo wbrew oczywistym faktom.

  • 122. Data: 2014-09-26 09:59:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Myślę że zbyt łatwo przypinasz komuś łatki.

    Przeciez juz dawno ustalilismy jak to jest z tymi smsami-> mmsami...

  • 123. Data: 2014-09-26 09:59:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > A jak to się ma do mojego zdania że nie wszystkie telefony, nieważne z
    > Andkiem czy bez, mają możliwość ustawienia kodowania wiadomości
    > tekstowych?

    Nijak.
    Napisałes, ze to nie kwestia Andka. Z moich doświadczen wynika ze andek to
    ma by default.

  • 124. Data: 2014-09-26 11:00:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > I jak się okazuje masti nie potrafi załatwić nie tylko karty pobytu, ale
    > nawet samej wizy wjazdowej a wysyła ludzi do tego kraju. Wiesz, w twoim
    > wypadku milczenie w tematach o których nie masz pojęcia by naprawdę było
    > złotem.

    i znowu usiłujesz odwrócić kota ogonem. To ty nie potrafisz do czego się
    przyznałeś zresztą powyżej. Typowe.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 125. Data: 2014-09-26 22:49:06
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-09-26 08:32, Trybun pisze:

> [...]
    > wbrew temu co piszę, nigdy nie był w Google Play płatny..., a teraz ty
    > otwarcie zarzucasz mi kłamstwo wbrew oczywistym faktom.

    Kłamać to nie kłamiesz, tylko nie wiesz, że wiadomość się wysyła jako
    mms wtedy, kiedy jakieś zdjęcie komuś wysyłasz.
    Wyślij mi swoją fotkę w wiadomości i sprawdź ;-)

    --
    animka

  • 126. Data: 2014-09-26 22:50:56
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-09-26 08:30, Trybun pisze:

> [...]
    > nawet samej wizy wjazdowej a wysyła ludzi do tego kraju. Wiesz, w twoim
    > wypadku milczenie w tematach o których nie masz pojęcia by naprawdę było

    On taki mundry, bo u HGW podobno pracuje. Głupich nie sieją.

    --
    animka

  • 127. Data: 2014-09-26 22:54:13
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > wbrew temu co piszę, nigdy nie był w Google Play płatny..., a teraz ty
    > otwarcie zarzucasz mi kłamstwo wbrew oczywistym faktom.

    Nie przejmuj się. Każdy się może mylić, a jeśli chodzi o zarzucanie
    komuś kłamstwa to robią to raczej tylko złodzieje. Każdy złodziej powie,
    że Ty (czy ja czy on) kłamiesz/kłamiemy. Złodzieja nie da się już zmienić.

    --
    animka

  • 128. Data: 2014-09-26 23:14:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    animka wrote:

    > On taki mundry, bo u HGW podobno pracuje. Głupich nie sieją.

    a ty dalej te bzdury opowiadasz Kaju. ale cóż, jak samam mówisz, głupich
    nie sieją.