  • 111. Data: 2014-09-24 22:26:38
    Temat: Re: Android - jak to jest z tymi polskimi znakami?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nigdy nie widziałem umowy w ktorej takie rozliczanie byłoby ujęte.
    > Raczej jest zapis ze w takiej sytuacji wszelkie ksiegowania nalezy robic w
    > ustaleniu z uzytkownikiem.

    Ja dla odmiany nie widziałem takiej umowy telekomunikacyjnej w której "nie
    byłoby ujęte" i miało być dodatkowo ustalane z abonentem. No ale może tylko
    nie widziałem. Zostawmy to.

    > Ja rozumiem.
    > Ale czasami warto znaleźc inne proste rozwiazanie danego problemu niz
    > narzekać sie ze inne nie działa. Całego swiata nie naprawisz.

    A ja myślę, że jak Trybun chce naprawiać to tylko klaskać bo mało komu się
    chce.

    > Umowa i jej charakter zaleza przede wszystkim od tego co w tej umowie jest
    > napisane a nie od jej tytułu.

    Weź przestań. Po to jest tytuł by oddawał charakter umowy.

    > Ale jeżeli ktos podpisujac umowe koniecznosc złozenia wypowiedzenia uzna
    > za
    > zbyt duza niedogodnosc to uznam ze to raczej szukanie dziury w całym niz
    > rzeczywisty problem.

    Ona po prostu lepiej zabezpiecza interesy abonenta, który nie chce składać
    wypowiedzeń i ich potem pilnować a wie na jaki czas umowę potrzebuje.
    Abstrahując od pożądanej ogólnej swobody umów to właśnie tutaj taka swoboda
    by się przydała abonentowi jaką umowę chce zawrzeć.

  • 112. Data: 2014-09-24 23:59:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > A ja myślę, że jak Trybun chce naprawiać to tylko klaskać bo mało komu
    > się chce.

    Ogólnie zgoda. Ale w tym konkretnym przypadku?
    Przeciez to kwestia zapotrzebowania. Jakby było 10.000 potencjalnych
    klientów to od razu wprowadziliby taka mozliwosc.
    Ale szczerze to pierwsze słyszę. No i nie do konca rozumiem potrzebe.

    > Weź przestań. Po to jest tytuł by oddawał charakter umowy.

    Zgoda.
    Ale jak tytuł mówi A a treść B to co jest ważniejsze?

> [...]
    > potrzebuje. Abstrahując od pożądanej ogólnej swobody umów to właśnie
    > tutaj taka swoboda by się przydała abonentowi jaką umowę chce zawrzeć.

    Zgoda. Tylko kto bedzie przygotowywał indywidualną umowe dla abonenta?
    Pewnie gdybys potrzebowął na tej zasadzie 1000 numerów to chenty sie
    znajdzie.

  • 113. Data: 2014-09-25 13:31:19
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-23 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Obecnie mam do czynienia z dwoma na androidzie i oba maja.
    > Pytanie czy jeśli nei maja to to jest ograniczenie androida czy z jakiegos
    > powodu obciął to producent telefonu.
    > No chyba ze masz na mysli cos innego niz android?

    Ja mam taką opcję w telefonie bez Androida (Samsung), natomiast w tych
    Androidem nie ma w żadnym takiej opcji. A więc wniosek nasuwa się sam -
    to nie sprawa androida, a producenta telefonu, bo niedawno GAD Zombie
    pisał że w jego Samsungu z Andkiem jest możliwość ustawiania kodowania.

  • 114. Data: 2014-09-25 13:32:31
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-23 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Rozumiem.
    > Sam widzisz, ze ograniczenia i ogranicenia nie wazne czy weźmiesz abo czy
    > karte.

    Nic nie widzę poza polityką operatorów na terenie Kraju, którzy w
    dyskretny sposób wycofują się z rozwiązań typu długa ważność konta bez
    doładowywania...

    > Czekaj, czekaj - opłacic z góry to ci raczej nikt nie zabroni.
    > Ale jak bys chciał odejsc po skonczeniu umowy?
    > Miałaby sę sama skonczyć? Na jakiej zasadzie?

    Nie widzę żadnej wzmianki o tym w regulaminie. Bawienie się w jakąś
    partyzantkę zupełnie mnie nie pociąga.

    Najprościej pod słońcem - tak jak w przypadku zakończenia umowy w
    "ZetaFon". Możesz przedłużyć, ale nie musisz, nikt nie nalicza karnych
    odsetek po formalnym zakończeniu umowy.

    > Trybunie, jak widzisz, wystarczy tylko pogadac merytorycznie.
    > Ale nie zapedzaj się. Nie jest prawdziwa implikacja, ze skoro raz miałes
    > racje to masz ją zawsze.

    Poruszam, czy odnoszę się tylko do takich kwestii co do których mam
    pewność.

    > Rozumiem. Pewnie bym szukał, gdyby mi to w czyms przeszkadzało.
    > A ze nie ma to dla mnei znaczenia to uzywam standardowego programu do sms.

    Tak dla jasności - ja też nie szukam, ta konwersja w niczym mi nie
    przeszkadza. A nawet pomaga, bo w sumie wyjdzie taniej wysłać jednego
    MMSa niż 6 SMSów..

  • 115. Data: 2014-09-25 13:33:22
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-23 16:09, masti pisze:

    > zawsze możesz wyjechać do wspaniałej Korei Północnej

    Zawsze?, od zarania dziejów szukam dobrej duszyczki która by mi
    potrafiła załatwić wizę do tego kraju. Skoro taki jesteś oblatany w
    temacie to pewnie moje poszukiwania się skończyły? Ależ skąd - jestem
    pewny że masti jak jemu podobni mądrale tylko tak sobie paple w rytm
    marsza granego przez propagandę.. Nie mylę się, prawda?

  • 116. Data: 2014-09-25 20:09:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Zawsze?, od zarania dziejów szukam dobrej duszyczki która by mi
    > potrafiła załatwić wizę do tego kraju.

    nie potrafisz? co za peszek.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 117. Data: 2014-09-25 22:59:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

> [...]
    > to nie sprawa androida, a producenta telefonu, bo niedawno GAD Zombie
    > pisał że w jego Samsungu z Andkiem jest możliwość ustawiania kodowania.

    Jak to nie ma, jak ci pisze ze zarówno w samsungu jak i w SE - oba z
    andkiem (ale jeden 2,3 a drugi 4,x) maja mozliwosc ustawienia kodowania.

  • 118. Data: 2014-09-26 08:29:28
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-25 22:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Jak to nie ma, jak ci pisze ze zarówno w samsungu jak i w SE - oba z
    > andkiem (ale jeden 2,3 a drugi 4,x) maja mozliwosc ustawienia kodowania.

    A jak to się ma do mojego zdania że nie wszystkie telefony, nieważne z
    Andkiem czy bez, mają możliwość ustawienia kodowania wiadomości tekstowych?

  • 119. Data: 2014-09-26 08:30:50
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-25 20:09, masti pisze:

    > nie potrafisz? co za peszek.

    I jak się okazuje masti nie potrafi załatwić nie tylko karty pobytu, ale
    nawet samej wizy wjazdowej a wysyła ludzi do tego kraju. Wiesz, w twoim
    wypadku milczenie w tematach o których nie masz pojęcia by naprawdę było
    złotem.

  • 120. Data: 2014-09-26 08:31:17
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-13 15:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > nieźle...

    Oczekiwanie naśladownictwa to jednak chyba zbyt wygórowane marzenia.

    > megalomania?

    Realizm.

    > Ok, co ciekawe przy okazji testów opisanych w innym poscie okazało się, ze
    > mój telefon zmienia pl literki na takie bez ogonków. Nie pamietam zebym to
    > kiedys ustawiał - czyzby było ustawione domyslnie?

    Pewnie było ustawione domyślnie.