  • 11. Data: 2020-05-26 15:52:30
    Temat: Re: Android, konkretny powod niedostepnosci aplikacji
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Marcin Debowski, 26 maj 2020 w
    news:5f8zG.294576$0aI.45260@fx02.ams1 napisałeś/aś:

    > No i zciągnąłem najnowsze apk z apkpure i zainstalowało się bez
    > problemu. Nosz k...wa. A teraz się będę zesrywał, że zainstalowałem
    > coś ze słabo weryfikowalnego źródła, ale sugestia była dobra i
    > wielkie dzięki.

    To też ciekawa sprawa. Sam się zastanawiam, czy to jest takie proste - co
    jeśli przeskanuje taką apke antyviruso programem? Albo wrzuce na virus
    total? Czy można czuć się wtedy bezpiecznie?
    A może ma to być analogiczny program av na adroida?

  • 12. Data: 2020-05-26 16:38:12
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 26.05.2020 o 15:52, pueblo pisze:
> [...]
    > total? Czy można czuć się wtedy bezpiecznie?
    > A może ma to być analogiczny program av na adroida?

    Wystarczy porównać certyfikat pliku APK z tym z wersji ściągniętej ze
    Sklepu Play. Jeśli się zgadzają, to na 100% nikt w tym nie "grzebał".
    Jeśli się nie zgadzają, to było to możliwe (co oczywiście nie oznacza,
    że ktoś tam "grzebał" w złym celu).

  • 13. Data: 2020-05-26 18:15:51
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj mrvtktjv, 26 maj 2020 w news:raj9kk$kec$1@dont-email.me
    napisałeś/aś:

    > Wystarczy porównać certyfikat pliku APK z tym z wersji ściągniętej
    > ze Sklepu Play.

    Można ściągnąć apk ze sklepu?

  • 14. Data: 2020-05-26 21:14:10
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 26.05.2020 o 18:15, pueblo pisze:
    > Witaj mrvtktjv, 26 maj 2020 w news:raj9kk$kec$1@dont-email.me

    > Można ściągnąć apk ze sklepu?

    Tak. Przy użyciu aplikacji w rodzaju Aurora Store lub Yalp Store.

    Poza tym nawet w samym Sklepie Play są aplikacje, które pozwalają
    wyeksportować plik APK zainstalowanej aplikacji. Nie wiem jedynie jak
    się zachowają w przypadku aplikacji instalowanych nie z jednego pliku
    APK, a z kilku (w tym wypadku aplikacja jest podzielona na kilka części,
    dzięki czemu nie musi zawierać w sobie np. ikon w każdej obsługiwanej
    rozdzielczości, a pobierana i przechowywana na dysku jest tylko ta,
    używana w naszym urządzeniu, co oszczędza miejsce i transfer; więcej na
    ten temat jest np. tutaj:
    https://developer.android.com/studio/build/configure
    -apk-splits.html).

  • 15. Data: 2020-05-27 05:07:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-05-26, mrvtktjv <m...@m...ct8.pl> wrote:

    > Tak. Przy użyciu aplikacji w rodzaju Aurora Store lub Yalp Store.

    A instaluje się je po prostu przez apk czy należy coś zrócić? Jak do
    tego podejść? Zciągnąć po prostu apk z https://auroraoss.com/
    przyjmując, że skoro site ma poprawny certyfikat ssl to można zufać?

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2020-05-27 05:14:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-05-26, pueblo <n...@n...pl> wrote:
    > Witaj Marcin Debowski, 26 maj 2020 w

    > Znaczy masz androida na wirtualce? To napisz jak to zorganizowałeś.
    > Ciekawi mnie czy tak jak ja, czyli po prostu isntalujesz ISO stąd:
    > https://www.android-x86.org/download

    Tak, ale nie pomogę, bo androida używam wyłącznie jak muszę, tak jak w
    opisanym przypadku, gdzie potrzebuję do Prime Now, a ten jest wyłącznie
    dostępny na Androidzie lub iOS'sie.

    Z innych zastosowań to jakieś chińskie klienty cctv, gdzie wybór jest
    jw. + Windows (a ja jestem Linuksiarz), lub inne chińskie podejrzane
    aplikacje mobilne, np. taka jedna obsługująca mi karmik dla kotów :)

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2020-05-27 05:21:23
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-05-26, z <...@...pl> wrote:

    > Nie no to przedszkole androida. Myślałem że to już sprawdzałeś.
    >
    > Ten system wie lepiej jakie programy chcesz i a nawet wie lepiej jakiej
    > głośności chcesz. Gdy chcesz aby po podpięciu zasilania się uruchamiał
    > to one wie lepiej że tego nie chcesz...
    >
    > No i te reklamy...

    Dla mnie to głownie telefon plus trochę komunikatorów, jakiś klient SIP
    i okazjonalnie przeglądarka. Pracodawca zmusza mnie też do używania na
    tym różnych tokenów, ale to już jego problem. Jak pewnie pamiętasz z
    wczesniejszych dyskusji, nie specjalnie ufam Androidowi. Pewnie
    cześciowo, bo go nie znam i nie śledzę co tam się dzieje.

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2020-05-27 10:02:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 26 May 2020 09:31:07 +0200, xxx <x...@x...xxx> wrote:
    > Nie da się.

    Jednak się dało, więc?

    --
    Marek

  • 19. Data: 2020-05-29 14:02:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 27 May 2020 03:07:56 GMT, w <gQkzG.141492$fk3.57922@fx26.ams1>, Marcin
    Debowski <a...@I...zoho.com> napisał(-a):

    > A instaluje się je po prostu przez apk czy należy coś zrócić? Jak do
    > tego podejść? Zciągnąć po prostu apk z https://auroraoss.com/
    > przyjmując, że skoro site ma poprawny certyfikat ssl to można zufać?

    Po prostu klikasz w apk i instaluje się.
    Ja akurat używam https://apps.evozi.com/apk-downloader/
    "Have you ever wanted to get your hands on the latest game, only to find that
    the Google Play thought it wasn't compatible with your phone?"

    Wklejasz link do aplikacji w GP (lub podajesz nazwę pakietu).

  • 20. Data: 2020-06-02 00:25:24
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Marcin Debowski, 27 maj 2020 w
    news:SWkzG.141493$fk3.25259@fx26.ams1 napisałeś/aś:

    > Tak, ale nie pomogę, bo androida używam wyłącznie jak muszę, tak jak
    > w opisanym przypadku, gdzie potrzebuję do Prime Now, a ten jest
    > wyłącznie dostępny na Androidzie lub iOS'sie.

    Spróbowałem Bluestacks i muszę powiedzieć, że sprawuje się nawet lepiej
    niż "cały" android w virtual boxie.