  • 11. Data: 2017-12-06 13:10:17
    Temat: Re: Android - urządzenie jest "corrupt"
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-12-06 o 10:15, p...@g...com pisze:

    > ale zeznali czy wygenerowano kod u nich ?

    Masz na myśli kompilację systemu operacyjnego? Jeśli tak, to oni niczego
    takiego nie robią. Żadnego brandowania etc.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 12. Data: 2017-12-06 14:04:02
    Od: p...@g...com

    nie
    Huawei pozwala online wygenerowac kod (na podstawie danych telefonu) do odblokowania
    bootloadera (co sugeruje pomaranczowa flaga) wiec jesli tam ktos grzebal a telefon
    jest nowy i z pewnego zrodla to cos nie halo

  • 13. Data: 2017-12-06 14:25:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >do odblokowania bootloadera (co sugeruje pomaranczowa flaga)
    >wiec jesli tam ktos grzebal a telefon jest nowy i z pewnego zrodla to

    Ale serwis sie w to bawi, czy na dzien dobry instaluje nowy firmware ?

    J.

  • 14. Data: 2017-12-06 14:47:52
    Od: p...@g...com

    --Ale serwis sie w to bawi, czy na dzien dobry instaluje nowy firmware ?

    wgrac stockowy firmware nie zaszkodzi ale warto sprawdzic czy ktos (nie wiadomo kto)
    probowal zdjac blokade bootloadera, kolor flagi to wlasnie sugeruje. Jesli to
    wyklucza to pozostaje bug Huawei lub zabezpieczen androida oba niepozadane wiec
    czyscimy telefon i bedzie pan zadowolony :-)

  • 15. Data: 2017-12-06 15:09:47
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-12-06 o 14:04, p...@g...com pisze:
> [...]
    odblokowania bootloadera (co sugeruje pomaranczowa flaga) wiec jesli tam ktos grzebal
    a telefon jest nowy i z pewnego zrodla to cos nie halo

    Podpytywałem technika. Powiedział, że niczego nie sprawdzał, nie badał.
    Ma plik, wrzucił go, sprawdził, czy telefon działa i pozamiatane. Mają
    tam duży przemiał więc nie bawią się w takie detale jak nie trzeba.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 16. Data: 2017-12-07 10:18:28
    Od: p...@g...com

    zwykly user nie widzi czy wygenerowano juz kod dla jego bootloadera wiec nie ma
    mozliwosci upewnienia sie czy ktos dobieral sie do telefonu

  • 17. Data: 2017-12-07 17:47:03
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-12-07 o 10:18, p...@g...com pisze:
    > zwykly user nie widzi czy wygenerowano juz kod dla jego bootloadera wiec nie ma
    mozliwosci upewnienia sie czy ktos dobieral sie do telefonu

    Wydawało mi się, że autoryzowany serwis nie jest zwykłym userem.
    Tak czy owak byłem w stanie uzyskać odpowiedzi tylko takie, jakie tu
    przedstawiłem. Czyli niewiele.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 18. Data: 2017-12-13 15:47:51
    Od: p...@g...com

    Na próbę odblokowalem bootloader w honor5c potem root ale USB otg nie poszło.
    Komunikat faktycznie irytuje więc relock i pad ;-) znów unlock, chciałem usunąć roota
    bo ingerencja w system była zbyt duża -> zniknęło parę przydatnych rzeczy ale nie
    poszło więc downgrade do Emui4 i update do 5tki rozwiązał problem.