  • 1. Data: 2016-10-22 11:51:54
    Temat: Anglia to nie kraj
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Anglia to stan umysłu ;)

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-3861720/Five
    -people-injured-bus-crashes-railway-bridge.html

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 2. Data: 2016-10-22 15:09:24
    Temat: Re: Anglia to nie kraj
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-10-22 o 11:51, PiteR pisze:
    > Anglia to stan umysłu ;)
    >
    > http://www.dailymail.co.uk/news/article-3861720/Five
    -people-injured-bus-crashes-railway-bridge.html

    Na sieci znajdziesz tego typu fotki a nawet filmiki z całej europy.
    Jedyna różnica że nie z autobusem tylko z innym pojazdem.
    http://warszawa.tvp.pl/25763890/tir-wbil-sie-pod-wia
    dukt

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2016-10-22 15:59:09
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-10-22 15:09, RadoslawF wrote:
    > Jedyna różnica że nie z autobusem tylko z innym pojazdem.
    > http://warszawa.tvp.pl/25763890/tir-wbil-sie-pod-wia
    dukt

    Swoją drogą dobra robota dziennikarska z doborem zdjęcia.

  • 4. Data: 2016-10-22 16:29:31
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 22 Oct 2016 11:51:54 +0200, PiteR napisał(a):

    > Anglia to stan umysłu ;)
    >
    > http://www.dailymail.co.uk/news/article-3861720/Five
    -people-injured-bus-crashes-railway-bridge.html

    Anglia? W Gdańsku koło opery do niedawna co tydzień, góra dwa jakiś tirman
    zrywał trakcję tramwajową i klinował się pod wiaduktem.
    Na Dolnym Śląsku też trafiają się artyści:
    https://www.youtube.com/watch?v=e7be0v8CnxU

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 5. Data: 2016-10-22 17:25:17
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-10-22 15:59, Sebastian Biały wrote:
    dukt

    > Swoją drogą dobra robota dziennikarska z doborem zdjęcia.

    O kurde, faktycznie.

  • 6. Data: 2016-10-22 19:00:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** P.B. pisze tak:

> [...]
    > jakiś tirman zrywał trakcję tramwajową i klinował się pod
    > wiaduktem. Na Dolnym Śląsku też trafiają się artyści:

    wygrał :)

    --
    Sortie. The biggest city in France.

  • 7. Data: 2016-10-22 20:03:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    RadoslawF wrote:

> [...]
    >>
    > Na sieci znajdziesz tego typu fotki a nawet filmiki z całej europy.
    > Jedyna różnica że nie z autobusem tylko z innym pojazdem.

    Na drodze do sukcesu nie ma skrótów :)
    <http://starecat.com/content/wp-content/uploads/truc
    k-fail-hit-the-bridge-on-the-road-to-success-there-a
    re-no-shortcuts.jpg>

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2016-10-24 13:22:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    >Na sieci znajdziesz tego typu fotki a nawet filmiki z całej europy.
    >Jedyna różnica że nie z autobusem tylko z innym pojazdem.

    Autobusem tez bylo - w Swidnicy.

    J.

  • 9. Data: 2016-10-27 16:01:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    -people-injured-bus-crashes-railway-bridge.html
    iadukt
    > Autobusem tez bylo - w Swidnicy.

    W Opolu dwa razy za komuny ZOMObuda na Starze wbiła się pod wiadukt na
    Krapkowickiej. W obu przypadkach ofiary śmiertelne.
    http://fotopolska.eu/444820,foto.html

    Zdjęć z drugiego wypadku nie znajduję ale znalazłem info, że w 1991
    roku zginęło w tym miejscu 3 żołnierzy:
    http://opole.fotopolska.eu/Opole/b109137,Pomnik_upam
    ietniajacy_smiertelny_wypadek_zolnierzy.html?f=44481
    7-foto
    W tym miejscu było mnóstwo wypadków. Nie pomagają znaki, wisząca belka, nic.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2016-10-27 22:30:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** RoMan Mandziejewicz pisze tak:

    wiadukt

    > W Opolu dwa razy za komuny ZOMObuda na Starze wbiła się pod
    > wiadukt na Krapkowickiej. W obu przypadkach ofiary śmiertelne.
    > http://fotopolska.eu/444820,foto.html

    złudna perespektywa i długa prosta :/

    makabra.

    --