  • 11. Data: 2016-10-28 00:07:44
    Temat: Re: Anglia to nie kraj
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.10.2016 o 22:30, PiteR pisze:

    > złudna perespektywa i długa prosta :/
    >
    > makabra.

    A tam makabra - zomowcom się należało.

    Shrek

  • 12. Data: 2016-10-28 10:30:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >A tam makabra - zomowcom się należało.

    Tak jest.

    Ale faktycznie ... kierowca jakis chyba niedoswiadczony, bo mial to
    przeslo przed nosem..
    Czy ja dobrze widze, ze od poludniowej strony jest obnizenie pod
    wiaduktem ?
    Faktycznie moglo troche zmylic.

    Google-car sie nie odwazyl przejechac - przekracza te 2.20 ?
    Ciekawe czy uczulili na szkoleniu, czy ich to pare kamer kosztowalo
    :-)

    J.

  • 13. Data: 2016-10-28 11:23:13
    Od: p...@g...com

    --Ciekawe czy uczulili na szkoleniu, czy ich to pare kamer kosztowalo

    a navi pokazuje prawidlowo ? Google car ma pewnie czujniki bo ta kamera pare zeta
    kosztuje, w Szczecinie koles nigdy go nie zostawial bez nadzoru, zawsze stal na
    strzezonym

    P.

  • 14. Data: 2016-10-28 11:26:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik przemek napisał w wiadomości
    >--Ciekawe czy uczulili na szkoleniu, czy ich to pare kamer kosztowalo
    >a navi pokazuje prawidlowo ?

    Navi to nie wiem, jest w ogole taka opcja - pokaz ograniczenia, czy
    zaplanuj przejazd gabarytem ?

    >Google car ma pewnie czujniki bo ta kamera pare zeta kosztuje, w
    >Szczecinie koles nigdy go nie zostawial bez nadzoru, zawsze stal na
    >strzezonym

    Nie bylbym taki pewien tych czujnikow.
    To inna klasa zabezpieczen niz kazac parkowac na strzezonym :-)

    J.

  • 15. Data: 2016-10-29 16:48:54
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Polecam filmiki z tej strony:
    http://11foot8.com/history/

    Dokładają znaków, belek, świateł, migaczy, czujników - i nic.

    MJ

  • 16. Data: 2016-11-02 09:47:15
    Od: p...@g...com

    --Navi to nie wiem, jest w ogole taka opcja - pokaz ograniczenia, czy zaplanuj
    przejazd gabarytem ?

    6-8 lat temu bawilem sie Garminem i jakis spec z garniak.pl potrafil modyfikowac
    firmware dla wersji nuvi zeby pokazywal ograniczenia (tonazu/wysokosci)

    P.

  • 17. Data: 2016-11-02 10:20:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Navi to nie wiem, jest w ogole taka opcja - pokaz ograniczenia, czy
    > zaplanuj przejazd gabarytem ?

    ale jaka navi?
    nawet OsmAnd to potrafi

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 18. Data: 2016-11-02 11:37:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    > Navi to nie wiem, jest w ogole taka opcja - pokaz ograniczenia, czy
    > zaplanuj przejazd gabarytem ?

    >ale jaka navi?

    No jak to jaka - Google oczywiscie :-)

    >nawet OsmAnd to potrafi

    Osmand byc moze potrafi, ale masa innych nawigacji nie.
    Trzeba by tirmanow spytac, czego uzywaja.

    Osmanda skasowalem, bo IMO - jeden z najgorszych programow.

    J.

  • 19. Data: 2016-11-02 14:09:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > No jak to jaka - Google oczywiscie :-)

    DM - default map :)

    > Osmand byc moze potrafi, ale masa innych nawigacji nie.
    > Trzeba by tirmanow spytac, czego uzywaja.
    >
    > Osmanda skasowalem, bo IMO - jeden z najgorszych programow.

    a kiedy? bo bardzo szybko się rozwija

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 20. Data: 2016-11-08 21:25:09
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-11-02 10:37, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
    >
    > Osmand byc moze potrafi, ale masa innych nawigacji nie.
    > Trzeba by tirmanow spytac, czego uzywaja.

    Automapa też potrafi i to od baardzo dawna.