  • 1. Data: 2009-01-21 20:31:15
    Temat: Antena Cyfra +
    Od: Alpi <alpines@#malpa#powietrze.pl>

    Czy na zestaw z Cyfry + - antena +konwerter - da sie podpiąć n-tv?
    Czy trzeba kupić nową antenę?

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 2. Data: 2009-01-21 20:48:23
    Temat: Re: Antena Cyfra +
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-01-21 21:31, Alpi donosi, że:
    > Czy na zestaw z Cyfry + - antena +konwerter - da sie podpiąć n-tv?
    > Czy trzeba kupić nową antenę?
    Nie trzeba, chyba,że chodzi o recorder, wtedy wymagany konwerter twin

  • 3. Data: 2009-01-21 21:12:45
    Od: Alpi <alpines@#malpa#powietrze.pl>

    Sat_Diver pisze:
    > Nastał dzień 2009-01-21 21:31, Alpi donosi, że:
    > Nie trzeba, chyba,że chodzi o recorder, wtedy wymagany konwerter twin

    nie nie zwykły bez recordera

    Dzieki

  • 4. Data: 2009-01-21 21:27:01
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 21 Jan 2009 22:12:45 +0100, Alpi <alpines@#malpa#powietrze.pl>
    wrote:

    > nie nie zwykły bez recordera

    zalezy jak wielka ta czasza. Ja bym jednak wymienil na 80-90 cm pod
    katem programow HD np. TVN HD, gdzie przy tej wielkosci czaszy mialby
    szanse juz normalnie funkcjonowac.

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2009-01-21 21:29:01
    Od: Alpi <alpines@#malpa#powietrze.pl>

    a...@p...pl pisze:

    > zalezy jak wielka ta czasza. Ja bym jednak wymienil na 80-90 cm pod
    > katem programow HD np. TVN HD, gdzie przy tej wielkosci czaszy mialby
    > szanse juz normalnie funkcjonowac.

    A przy 60 będzie problem?

  • 6. Data: 2009-01-22 05:35:56
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On 21 Jan, 22:29, Alpi <alpines@#malpa#powietrze.pl> wrote:
    > a...@p...pl pisze:> On Wed, 21 Jan 2009 22:12:45 +0100, Alpi
    <alpines@#malpa#powietrze.pl>

    > A przy 60 będzie problem?

    U mnie działa, z nagrywarką. Mam co prawda drugą antenę i twina ale
    przy tej pogodzie nie będę łaził po dachu więc podłączyłem do tego co
    jest i dziala. Tyle że filmy na dysku pojawiają się nieco później.

    --
    ZZ@private

  • 7. Data: 2009-01-22 08:56:35
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:

    > zalezy jak wielka ta czasza. Ja bym jednak wymienil na 80-90 cm pod
    > katem programow HD np. TVN HD, gdzie przy tej wielkosci czaszy mialby
    > szanse juz normalnie funkcjonowac.

    ta od cyfry może być za mała, możesz go nie aktywować. zawsze możesz
    sprubować, ale wg mnie to szkoda czasu, lepiej wymień od razu bo i tak
    na niekórych będzie zanikać.

    pawell

  • 8. Data: 2009-01-22 18:46:56
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > A przy 60 będzie problem?

    Nową antenę zawsze zdążysz kupić. Spróbuj na starej. Mnie po 2h ustawiania
    udało się uzyskać jakość, która od 2 m-cy tylko raz okazała się za niska jak
    100 ton śniegu z nieba na m2 leciało.

    *piotr'ek*

  • 9. Data: 2009-01-22 19:46:57
    Od: crazy <c...@g...pl>

    a...@p...pl pisze:

    > zalezy jak wielka ta czasza. Ja bym jednak wymienil na 80-90 cm pod
    > katem programow HD np. TVN HD, gdzie przy tej wielkosci czaszy mialby
    > szanse juz normalnie funkcjonowac.

    Chyba nie na czasie jesteś :P
    TVN HD został już dawno przeniesiony na transponder gdzie znajdują się
    pozostałe kanały HDTV, także z mocą transpondera nie ma problemu :P
    Ale fakt, do DVB-S2 jest polecana minimum 70 cm.

  • 10. Data: 2009-01-24 11:40:18
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    Użytkownik "Alpi" <alpines@#malpa#powietrze.pl> napisał w wiadomości

    > A przy 60 będzie problem?

    Jak mieszkasz w dolnośląskim to 60 cm będzie OK.
    Ale i tak będziesz miał problemy, zimą, podczas
    ulewy itd. Jeżeli nie masz problemów w rodzaju
    "mieszkam w bloku spółdzielczym itp." to od razu
    strzel sobie antenę 110 cm i zapominasz o wszelkich
    kłopotach.

    Tomy M. www.ansibl.com