  • 1. Data: 2006-05-20 17:18:57
    Temat: Antena zewnętrzna do GC89
    Od: "izydor" <d...@t...pl>

    Witam !
    Zamierzam (a raczej z wiadomych powodów jestem zmuszony) do zakupu
    zewnętrznej anteny do modemu SE GC89. Być może ktoś z Was jest już
    po takim zakupie, możecie doradzić jaką najlepiej nabyć ?
    To moje propozycje, naturalnie jestem otwarty na Wasze, chodzi mi też
    o typ :
    1 http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=18632
    2 http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=18631
    3
    http://www.allegro.pl/item102988932_gc89_2_anteny_ed
    ge_gprs_do_s_e_konektor_gratis.html
    4
    http://www.allegro.pl/item104158538_antena_magnetycz
    na_do_pcmcia_sony_ericsson_gc89.html

    Są naturalnie jeszcze zewnętrzne, ale z taką jest sporo roboty,
    mieszkam w centrum Poznania, potrzebuję stabilnego internetu.

    Będę wdzieczny za pomoc... pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-20 19:28:35
    Temat: Re: Antena zewnętrzna do GC89
    Od: "Pink" <P...@W...op.pl>

    Użytkownik "izydor" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > Zamierzam (a raczej z wiadomych powodów jestem zmuszony) do zakupu
    > zewnętrznej anteny do modemu SE GC89.

    NTG

    pl.comp.sieci.bezprzewodowe
    alt.pl.wirelesslan