  • 1. Data: 2014-04-22 17:46:45
    Temat: Anuluj mandat
    Od: anacron <a...@a...pl>

    "Niniejsza aplikacja służy do wygenerowania najbardziej skutecznych pism
    procesowych dających ponad 90% szans (81% umorzeń już na etapie
    przygotowawczym, a 100% wygranych spraw sądowych) na anulowanie
    rzekomego mandatu."

    http://3obieg.pl/mandaty/

    Powodzenia i pozdrawiamy (ludzie związani z 3 Obieg i Nielegalne Radary
    Do Kosza).

    --
    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2014-04-22 18:25:56
    Temat: Re: Anuluj mandat
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-22 17:46, Użytkownik anacron napisał:

> [...]
    > procesowych dających ponad 90% szans (81% umorzeń już na etapie
    > przygotowawczym, a 100% wygranych spraw sądowych) na anulowanie

    Doczytałem do końca i zawiodłem się. Nie tylko państwo lubi na
    nas zarabiać. :-)

    "Koszt stworzenia jednego dokumentu to 25 zł. netto + 23% VAT (30,75
    zł. brutto). Płatność dopiero na końcu procedury generowania
    dokumentu za pomocą systemów PayPal i DotPay (przelew z konta)."

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-04-22 18:32:07
    Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa>

> [...]
    > rzekomego mandatu."
    >
    > http://3obieg.pl/mandaty/
    >
    > Powodzenia i pozdrawiamy (ludzie związani z 3 Obieg i Nielegalne Radary

    Znakomita koncepcja! :-)

  • 4. Data: 2014-04-22 18:34:52
    Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa>

    Dnia 2014-04-22 18:25, Użytkownik - RadoslawF napisał::

> [...]
    > zł. brutto). Płatność dopiero na końcu procedury generowania
    > dokumentu za pomocą systemów PayPal i DotPay (przelew z konta)."

    Nikt ci nie każe korzystać z tego *towaru*.
    Nie zapominaj, że dla budżetu ty też jesteś towarem, a twoja kasa
    przychodem i zyskiem.

  • 5. Data: 2014-04-22 18:41:27
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 22.04.2014 18:25, RadoslawF pisze:
> [...]
    > zł. brutto). Płatność dopiero na końcu procedury generowania
    > dokumentu za pomocą systemów PayPal i DotPay (przelew z konta)."

    Idź do prawnika, aby Ci stworzył taki komplet dokumentów i zapłać jakieś
    20 razy więcej. Tomek z 3 Obiegu jest prawnikiem, poświęcił swój czas
    aby dokładnie przejrzeć wszystkie przepisy i co ważniejsze zapłacił za
    stworzenie serwisu. Gdybym się nie zgadzał z takim podejściem nie
    promowałbym tego. Uwierz jednak, że dokumenty są profesjonalnie
    przygotowane i cena (przynajmniej moim zdaniem) jest naprawdę uczciwą.

    anacron
    aba/

  • 6. Data: 2014-04-22 19:01:42
    Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa>

    Dnia 2014-04-22 18:41, Użytkownik - anacron napisał::

> [...]
    > promowałbym tego. Uwierz jednak, że dokumenty są profesjonalnie
    > przygotowane i cena (przynajmniej moim zdaniem) jest naprawdę uczciwą.

    Amen!

  • 7. Data: 2014-04-22 19:17:37
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-04-22 18:41, anacron pisze:

> [...]
    > promowałbym tego. Uwierz jednak, że dokumenty są profesjonalnie
    > przygotowane i cena (przynajmniej moim zdaniem) jest naprawdę uczciwą.

    Cena zapewne uczciwa, ale sposób jej reklamowania na newsach już nie. To
    jest typowo komercyjna działalność.

    --
    MN

  • 8. Data: 2014-04-22 19:20:51
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 22.04.2014 19:17, Marcin N pisze:

    > Cena zapewne uczciwa, ale sposób jej reklamowania na newsach już nie. To
    > jest typowo komercyjna działalność.

    Ja z tego nawet 1 gr nie mam, więc jaka komercyjna? :)

    --
    anacron
    aba/

  • 9. Data: 2014-04-22 19:35:20
    Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa>

    Dnia 2014-04-22 19:17, Użytkownik - Marcin N napisał::

    > Cena zapewne uczciwa, ale sposób jej reklamowania na newsach już nie. To
    > jest typowo komercyjna działalność.

    Nie korzystaj - proste.

  • 10. Data: 2014-04-22 19:40:42
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-04-22 19:35, rAzor pisze:

    > Nie korzystaj - proste.

    Puszczę tu parę ogłoszeń lub linków do alle...
    Nie musisz korzystać, ale rabanu narobisz na całą wieś.
    Proste?