  • From: Mark <t...@a...w.pl>
    Subject: Re: Apel - kupujmy AMD i ATI
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Sender: Mark <>
    Date: Thu, 16 Apr 2009 10:52:42 +0200

    Dnia Tue, 14 Apr 2009 11:40:47 +0200, Spili napisał(a):

    > Wspierajmy AMD i ATI.
    > Obydwie mają mniejszy udział w rynku od Intela i Nvidii.

    Jakie obydwie, jakie obydwie? to ta sama firma.

    > Jeśli całkiem wypadną z gry to będzie nas wszystkich to sporo kosztować :)

    Jak beda robic dobry sprzet atrakcyjny cenowo, to nie wypadna, rynek obroni
    sie sam.

    > I Intel i Nvidia nie będa miały konkurencji i ceny ładnie poszybuja w
    > górę...

    Czysta demagogia.

    > Właśnie odświeżam swoją konfigurację i inwestuje w Phenoma i Radeona...

    Twoj wybor, Twoje prawo.

    > I ATI i AMD nie są złymi produktami a te klika klatek mniej w grze... :)
    > To zupełnie nieważne czy mamy w grze 90 FPS czy 100 FPS...

    Przeciez nikt nie mowi ze sa zle.

    > Tak więc...
    > Popatrzmy w swoją przyszłość...
    > W swoją przyszłościową kieszeń i... kupujmy ADM i ATI...

    Kieszen to nie wszystko. Obecnie wciaz mam AMD/ATI ale procesor na pewno
    zmienie na intelowski. Choc pewnie Core2, bo nehalem poza zasiegiem cenowym
    niestety.

    --
    Mark