    From: Jan Stożek <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Apka na Androida sygnalizująca nieodebrane połączenia
    Date: Tue, 26 Jul 2016 21:57:35 +0200

    Witam,

    Szukam apki na Androida sygnalizującej nieodebrane połączenia i
    SMS-y, np. mrugając flashem.

    Oczywiście na google Play zaglądałem - lecz apki, które tam
    widziałem co prawda umożliwiają mruganie fleszem, ale ZAMIAST dzwonka.
    Jest to więc rozwiązanie dla kogoś, kto nie chce przeszkadzać innym.
    Natomiast ja bym wolał, żeby telefon normalnie dzwonił - ale jeżeli
    nie odbiorę połączenia, to żeby mrugał lampką przypominając mi, że pod
    moją nieobecność (często zostawiam telefon na biurku) ktoś mnie
    szukał. Podobnie z SMS-em: niech telefon zapiszczy, ale potem niech
    mruga sygnalizując nieodebrane wiadomości.

    Możecie polecić coś sprawdzonego? A może to jest tylko kwestia
    konfiguracji?

    Z góry dziękuję.

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.