  • 1. Data: 2016-09-27 08:35:07
    Temat: Aplikacja telematyczna.
    Od: Pawel Mojski <p...@p...pawcio.net>

    Czołgiem!

    Mam nadzieje że ktoś z Was mi pomoże. Wpadłem na pomysł aby w
    samochodzie który często jest pożyczany zainstalować na stałe jakiś
    stary telefon z androidem i kartą SIM i móc zdalnie wiedzieć jak on
    jeździ. Poszukuję więc aplikacji która potrafiła by za pomocą jakiejś
    dedykowanej strony internetowej powiedzieć mi gdzie samochód jest, ile
    przejechał w jakich godzinach, z jakimi prędkościami jechał, gdyby
    jeszcze potrafił przez bluetooth gadać z OBD i powiedzieć mi ile np.
    spalił to już by była rewelacja, choć nie konieczna. Nie musi być
    darmowa. Googluje, googluje i nic ciekawego nie wpada mi w oko.
    Może Wy znacie jakieś fajne rozwiązanie?

    Pozdrawiam;
    Paweł Mojski

  • 2. Data: 2016-09-27 09:11:09
    Temat: Re: Aplikacja telematyczna.
    Od: geos <g...@S...autograf.pl>

    On 27.09.2016 08:35, Pawel Mojski wrote:
> [...]
    > darmowa. Googluje, googluje i nic ciekawego nie wpada mi w oko.
    > Może Wy znacie jakieś fajne rozwiązanie?

    na rowerze korzystam z osmdroid. jak jadę samochodem to pokazuje też na
    mapie w przeglądarce jakieś prędkości, ale nie interesowałem się tym
    dokładniej bo zależało mi głównie na logowaniu i prezentacji trasy.

    pozdrawiam,
    geos

  • 3. Data: 2016-09-27 11:56:22
    Od: atm <...@v...pl>

    Nie musi być
    > darmowa. Googluje, googluje i nic ciekawego nie wpada mi w oko.
    > Może Wy znacie jakieś fajne rozwiązanie?

    Nie wiem czy to dobry kierunek, czy sprawdzi sie przy ciaglym wlaczeniu
    itp ale aplikacje typu Endomondo maja przesylanie info w czasie
    rzeczywistym (w wersji premium przewaznie).

  • 4. Data: 2016-09-27 13:20:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 27 Sep 2016 08:35:07 +0200, Pawel Mojski
> [...]
    ile
    > przejechał w jakich godzinach, z jakimi prędkościami jechał, gdyby

    ja używam www.trakergps.pl, jest za darmo.
    Jednak zamiast telefonu warto dedykowany lokalizator.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2016-09-27 18:50:41
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pawel Mojski"

[...]
    ---
    Osobiście polecam chińskiego trackera. Pisałem już tutaj jaki dokładnie ma
    być.

  • 6. Data: 2016-09-27 19:14:04
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 27.09.2016 o 18:50, re pisze:

> [...]
    > jeździ.
    > Osobiście polecam chińskiego trackera. Pisałem już tutaj jaki dokładnie
    to dawaj jeszcze raz, nie znam wątku

    Łukasz

  • 7. Data: 2016-09-27 20:00:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pawel Mojski p...@p...pawcio.net ...

> [...]
    > darmowa. Googluje, googluje i nic ciekawego nie wpada mi w oko.
    > Może Wy znacie jakieś fajne rozwiązanie?

    Pogogluj lojack
    testowałem ich darmowa wersje i była kiepska - odpytywanie maks co minute,
    z jednym telefonem działała, z drugim nie.
    Ale mozna kupic moduł do obd i wtedy chyba wyglada to inaczej.
    W kazdym razie to jest to o co pytasz, ale nie wiem czy to działa tak jak
    obiecuja ze bedzie działac.

    ikol.pl bodaj...

  • 8. Data: 2016-09-27 21:43:36
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ddddddddd"

> [...]
    > jeździ.
    > Osobiście polecam chińskiego trackera. Pisałem już tutaj jaki dokładnie
    na gsm
    "
    Nie, model za 15$ już ma, za 9 nie ma. Szukaj GT02A. Sprawdzony
    http://niusy.pl/9pk . On teraz kosztuje 18, ale przez jakąś apkę kosztował
    15 i są oferty za 15 nawet chyba tego samego sprzedawcy. Stare telefony ...
    ja rozumiem, ale ... to jednak problemy.
    "

  • 9. Data: 2016-09-28 06:40:09
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 27.09.2016 o 21:43, re pisze:

> [...]
    > 15 i są oferty za 15 nawet chyba tego samego sprzedawcy. Stare telefony ...
    > ja rozumiem, ale ... to jednak problemy.

    ale jak tam wygląda aplikacja, trzeba postawić coś na swoim serwerze?

    Łukasz

  • 10. Data: 2016-09-28 08:58:58
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    Pawel Mojski <p...@p...pawcio.net> wrote:

> [...]
    > darmowa. Googluje, googluje i nic ciekawego nie wpada mi w oko.
    > Może Wy znacie jakieś fajne rozwiązanie?

    Nie znam dedykowanego rozwiązania, ale...

    Sporą cześć z tych rzeczy ma każdy telefon z androidem, po podłączeniu andka do sieci
    i zalogowaniu się na konto gmail, masz zdalny dostęp do aktualnej lokalizacji
    telefonu, a poprzez historię lokalizacji masz informacje gdzie był w ciągu dnia i ile
    czasu zajęło mu przebycie z miejsca na miejsce.
    O ile mnie pamięć nie myli są aplikacje remote desktop, które umozliwiają Ci zdalne
    zalogowanie się na telefon, a jeśli działa to w miarę sprawnie, to poprzez
    uruchomioną nawigację z rejestracją śladu będziesz miał dokładne prędkości
    przebywanych docinków, oraz dostęp do aplikacji sprzężonej z OBD.
    Jak widać da się to wszystko zrobić bez dedykowanej aplikacji, choć z nią, pewnie
    będzie dużo prościej. :)